Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8.04.2016 13:11:260
Paylaş Tweet Paylaş
Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz


"Tüketici dikte'den sıkıldı"
İÇERİK ÖNEMLİ

Tüketici artık ona televizyondan bir şeyin dikte edilmesinden çok sıkılıyor. Sosyal medyada içeriğin öyle geniş ve ilginç olması gerekiyor ki gerçekten tüketicinin ilgi duyacağı bir şey olsun.

Çünkü siz TV reklamınızı sosyal medyaya koyup, tüketici yorumuna cevap da yazsanız bu tek yönlü iletişim demektir. Benim çift yönlü iletişim yorumum TV'deki reklamı buraya koymak değil, uyarlamak.

CANSU'NUN SAÇLARI
Sosyal medyada bir TV reklamını aynen alıp koyamazsınız. Örneğin televizyon için Cansu Dere'nin saçlarını gösteren 30 saniyelik reklam filmi yapıyorsak, sosyal medyada "Saçlarını Cansu Dere gibi yapmak için yöntemin bu, ürünü böyle kullan" diye anlatıyoruz.

AŞAĞIDAN YUKARIYA PAZARLAMA
Sosyal medyada daha çok ne konuşulduysa, tüketicinin sorusu neyse, o soruya yönelik çözümle gidiyoruz. Ve sonra onların geribildirimini alarak kampanyalar da yapıyoruz. Bazen sadece öğretici bir video çekiyoruz.

Ama bütün platform tüketiciden, oradaki kullanıcıdan gelecek iç görüye göre şekilleniyor. Yani yukarıdan aşağıya değil, aşağıdan yukarıya şekillenen bir pazarlama yaratıcılığı otaya çıkıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz