Efsane Akbank'la dijital dünyada

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25.03.2014 16:53:570
Paylaş Tweet Paylaş
Efsane Akbank'la dijital dünyada

Sergi kapsamında ne gibi yeniliklere imza attınız?
Serginin ve sanatçının tanıtımı için mecra uygulamalarında da yenilikçi olmayı hedefledik. Anish Kapoor İstanbul’da Sergisi için hazırladığımız ve kullanıcıların Kapoor eserlerini inceleyebildiği Youtube Masthead uygulamamız, Türkiye’de hazırlanan ilk interaktif Masthead uygulaması. Bir gün boyunca yayında kalan uygulamamızla Youtube ana sayfasını ziyaret eden kullanıcılar, 3D bir çevrede, sergiden seçilen eserler arasında dolaşarak eserlerin özelliklerini öğrendi. Youtube kampanyamızın landing page’i 18 bin 721 kez tıklandı.

Twitter’da sergiyle ilgili ne gibi çalışmalar yaptınız?
Twitter kampanyasında sanatseverlerin davetiye kazanmasını sağlayan bir uygulama yaptık. Kapoor eserlerinin yakın çekim fotoğraflarını çeşitli ipuçlarıyla paylaştığımız Akbank Twitter hesabında, kullanıcılardan sorulara doğru cevap vermelerini istedik. Doğru cevap veren Twitter kullanıcıları, sergi davetiyesi kazandı. Yarışmamızın devam ettiği hafta boyunca toplam 100 sanatsevere sergi davetiyesi hediye ettik.

Tüm bu çalışmalarımızın devamında web sitemize dünyanın dört bir tarafından ziyaretçiler geldi. Ziyaretçilerin sitede geçirdikleri zaman 2 dakikayı geçti. Ziyaretçilerin yüzde 91’inden fazlası siteyle etkileşime geçti. Ziyaret başı ortalama sayfa gösterimi 5’in üzerine çıktı. Akbank olarak bu sergideki dijital iletişim deneyimlerimizi, bundan sonraki projelerimizde de değerlendireceğiz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz