Gelecek & Trendler

“KOKPİT”TEN YÖNETİM
Gelecek & Trendler

“KOKPİT”TEN YÖNETİM

Fehmi Özişitmez / Keysoft Satış Direktörü   Türkiye’de şirketler yönetim performansının artırılması için teknolojiye yatırım yapıyor. Hedef ise yönetim performansını artırmak.  Doğan Y...

1 EYLÜL, 2002

YENİ LÜKS RÜZGARI
Gelecek & Trendler

YENİ LÜKS RÜZGARI

1950’lerde radyo lüks idi. Sonra buzdolabı, ardından çamaşır makinesi geldi. Bir dönem televizyon evlerin baş köşesine, statü sembolü olarak yerleşti. Bir anlamda her dönem kendi lüks konseptini ya...

1 EYLÜL, 2002

ABD’NİN 1 NUMARASINDAN PAZARLAMA TAKTİKLERİ
Gelecek & Trendler

ABD’NİN 1 NUMARASINDAN PAZARLAMA TAKTİKLERİ

Dr. Roger Blackwell / Perakende Uzmanı   Roger Blackwell, ABD’nin önde gelen pazarlama otoritelerinden... Bu ülkede “Yılın Pazarlamacısı” seçildi. “Customers Rule”! (Kuralı Müşteri Koyar) a...

1 AĞUSTOS, 2002

AVUKATLAR YÖNETİMDE
Gelecek & Trendler

AVUKATLAR YÖNETİMDE

Barbaros Çağa / Çağa&Çağa Hukuk Bürosu Avukatı   Eski deyimi hatırlayanlar vardır; “İşin bayıra sürülmesini istiyorsan, avukatını yanında götür”... Ancak, son dönemde trend tersine dönd...

1 AĞUSTOS, 2002

BİN 200 DOLARA BİR MÜŞTERİ
Gelecek & Trendler

BİN 200 DOLARA BİR MÜŞTERİ

Şirketler için “müşteri edinme” ve “müşteriyi tutma”, çok kritik iki faktör... Bunu başarmak için trilyonlar harcanıyor, özel stratejiler geliştiriliyor. Ancak, yeni müşterinin bedeli her sektör iç...

1 TEMMUZ, 2002

SEKTÖRLERİN MARKA ANALİZİ
Gelecek & Trendler

SEKTÖRLERİN MARKA ANALİZİ

Don Schultz / Yönetim Uzmanı    Don Schultz, dünyanın önde gelen yönetim uzmanlarından... Entegre pazarlama iletişimi profesörü... Son dönemde “marka değeri” (brand value) üzerine çalı...

1 TEMMUZ, 2002

YÜKSELEN DEĞER PARAYA DÖNÜŞÜR
Gelecek & Trendler

YÜKSELEN DEĞER PARAYA DÖNÜŞÜR

Jonathan Low / CAP Gemini Uzmanı Türkiye, futbolda bir süredir yakaladığı çıkışı, Dünya Kupası’nda zafere dönüştürdü. Yakalanan başarı, haziran ayı boyunca Türkiye’yi dünyanın gündeminde tuttu, n...

1 TEMMUZ, 2002

PAZARLAMA RÖNESANSI
Gelecek & Trendler

PAZARLAMA RÖNESANSI

Regis McKenna, dünyanın önde gelen pazarlama gurularından... Yeni kitabı “Total Access” (Sınırsız Erişim) adlı kitabı ile Batı dünyasında büyük yankı uyandırdı. En büyük ilgiyi de, “Bugüne kadar bi...

1 TEMMUZ, 2002

STOK DEVRİMİ
Gelecek & Trendler

STOK DEVRİMİ

Dünyada durum biraz farklıydı, ancak bir dönem Türkiye’de stoktan para kazanılırdı. Son yıllarda tablo değişti. Stokta mal tutmanın maliyeti, her sektör için ağırlaşmaya başladı. Rekabette önemli b...

1 HAZİRAN, 2002

ŞİRKETLER İÇİN 12 TUHAF FİKİR
Gelecek & Trendler

ŞİRKETLER İÇİN 12 TUHAF FİKİR

Robert Sutton / Yönetim Uzmanı   Başarılı çalışmaları ödüllendiriyor, başarısızlıklar için gerekirse ceza uyguluyorsunuz. Uyumlu çalışanlar peşindesiniz. Yavaş öğrenenlerden uzak duruyorsun...

1 HAZİRAN, 2002

DAHA ÇOK YABANCI
Gelecek & Trendler

DAHA ÇOK YABANCI

Türkiye’de birkaç yıldır bu yönde güçlü bir eğilim var... Koç Holding’in yönetim kuruluna yabancı yöneticileri dahil etmesi ise trendi güçlendirdi. Ardından, çok sayıda şirket aynı stratejiyi izled...

1 NİSAN, 2002

KALİTE EVİ NASIL ÇALIŞIR
Gelecek & Trendler

KALİTE EVİ NASIL ÇALIŞIR

Japonca’da, “Hinshitsu Kino Tenkai”, İngilizce’de ise “QFD” olarak biliniyor. Türkiye’de ise uygulayan şirketler “Kalite evi” tanımını yapıyor. 1970’li yıllarda Japonya’da geliştirildi. O dönemde b...

1 NİSAN, 2002

YENİ DÖNEMİN 7 ANA EĞİLİMİ
Gelecek & Trendler

YENİ DÖNEMİN 7 ANA EĞİLİMİ

Son dönemde herkes değişimden söz ediyor. Özellikle de ABD’deki saldırı ve ekonomik durgunluktan sonra... Türkiye’de de kendini hissettiren bu iki olay, tüketicileri derinden etkiledi. Satın almada...

1 MART, 2002

YÖNETİMİN GÖZDELERİ
Gelecek & Trendler

YÖNETİMİN GÖZDELERİ

Her geçen yıl daha fazlasıyla karşılaşıyoruz. Toplam Kalite Yönetimi, outsourcing, benchmarking, one to one, core business ve diğerleri... Son dönemde iyice iş dünyasına yerleşen yönetim teknikleri...

1 AĞUSTOS, 2001

YENİ CANAVARI YENME TAKTİKLERİ
Gelecek & Trendler

YENİ CANAVARI YENME TAKTİKLERİ

Jeanie Daniel Duck / Boston Consulting Danışmanı Neredeyse herkes biliyor... “Değişim”, şirketler için çok zor bir süreci ifade ediyor. Bu nedenle de çok sayıda yönetici ya da patron değişimden k...

1 AĞUSTOS, 2001

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.