Gelecek & Trendler

“GERÇEK İNOVASYON,  KÂRI ARTIRANDIR”
Gelecek & Trendler

“GERÇEK İNOVASYON, KÂRI ARTIRANDIR”

Tüm dünyada başarılı olmanın ve global pazarda rekabet edebilmenin reçetesi olarak ilk sırada inovasyon gösteriliyor. Yapılan yatırımların bir kısmı şirketlere çok büyük geri dönüşler sağlasa da, b...

1 MART, 2007

EN BAŞARILI  20 YENİLİKÇİ ÜRÜN
Gelecek & Trendler

EN BAŞARILI 20 YENİLİKÇİ ÜRÜN

Arçelik’in 7 kilo çamaşırı 30 dakikada yıkayabilen çamaşır makinesi 5 ayda 12 bin adet sattı. Garanti’nin Flexi Card’ı kısa sürede 200 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı. Banat’ın Tri Action serisi,...

1 MART, 2007

REKABET KIZIŞIYOR,  SİLAHLAR ÇEŞİTLENİYOR
Gelecek & Trendler

REKABET KIZIŞIYOR, SİLAHLAR ÇEŞİTLENİYOR

Artık rekabette öne geçmek sadece cirosal büyüklükle ilgili değil. Çetinleşen rekabet ortamı, şirketleri farklı rekabet silahlarını kullanmaya itiyor. Kimisi yabancı ortak arıyor, kimisi yönetim si...

1 ŞUBAT, 2007

TASARIM KADROLARI 6 YILDA 4’E KATLANDI
Gelecek & Trendler

TASARIM KADROLARI 6 YILDA 4’E KATLANDI

Markaların farklılaşma rekabetinde en önemli silahları tasarım. Tasarım üretimin de pazarlamanın da kurallarını değiştirdi. Coca-Cola, Toblerone gibi ölümsüz ürünlerin başarısına bakarak tasarımın ...

1 OCAK, 2007

KARIN KÖTÜSÜ NASIL ÖNLENİR?
Gelecek & Trendler

KARIN KÖTÜSÜ NASIL ÖNLENİR?

“Karın kötüsü olur mu?” diye sorabilirsiniz. Ancak, kitabı en çok satanlar arasına giren ünlü yönetim uzmanı Fred Reichheld, “Kötü kar kısa vadede başarı getirir, uzun dönemde şir...

1 EKİM, 2006

“İNOVASYON, ÜRÜNLERDEN SİSTEMLERE KAYIYOR”
Gelecek & Trendler

“İNOVASYON, ÜRÜNLERDEN SİSTEMLERE KAYIYOR”

İnovasyon, sadece Türkiye’de değil, Batı’da da yeni bir yaklaşım. Bu alanda çok başarılı örnekler yaratılsa bile, çok sayıda işadamı ve yönetici, inovasyonu, ürün icat etmek olarak değe...

1 EKİM, 2006

ETİK TİCARETİN MÜTHİŞ YÜKSELİŞİ
Gelecek & Trendler

ETİK TİCARETİN MÜTHİŞ YÜKSELİŞİ

Dünya devleri 90’lı yıllarda “etik ticaret”le tanıştı. Marks&Spencer, Body Shop, Nike gibi şirketler bu alandaki duyarlılıklarıyla dikkat çekiyor. Bu şirketler çalışanlarına s...

1 AĞUSTOS, 2006

NEDEN BİR KOÇ’LA ÇALIŞTIM?
Gelecek & Trendler

NEDEN BİR KOÇ’LA ÇALIŞTIM?

Son dönemde “coaching” (Koçluk) hizmetine ilgi artıyor, bu konunun yıldızı yükseliyor. Ancak, hala yöneticilerin kafasında soru işaretleri, “acaba işe yarar mı?” gibi teredd...

1 AĞUSTOS, 2006

TAKIM ELBİSELİ PSİKOPATLAR!
Gelecek & Trendler

TAKIM ELBİSELİ PSİKOPATLAR!

Prof. Robert Hare, 25 yıldır psikopatlar üzerine araştırma yapıyor. Son kitabı “Snakes in Suits”ta da iş dünyasındaki psikopatları anlatıyor. Psikopatların sadece hapishanelerde bulunmadıklarını, i...

1 HAZİRAN, 2006

DÜNYANIN CEO’LARI INOVASYON PEŞİNDE
Gelecek & Trendler

DÜNYANIN CEO’LARI INOVASYON PEŞİNDE

IBM, aralarında Türkiye’den de CEO’ların bulunduğu 750 yönetici ile çok özel bir araştırma gerçekleştirdi. “İnovasyon” yaklaşımının sorgulandığı bu çalışma, CEO’ların geleceğe bakışından, yenilikçi...

1 HAZİRAN, 2006

YATIRIM ARTIYOR, ETKİSİ YÜKSELİYOR
Gelecek & Trendler

YATIRIM ARTIYOR, ETKİSİ YÜKSELİYOR

Tanık olduğumuz etkinlikler yükselişi ortaya koyuyor. Rakamlar ise büyük trendi açıkça destekliyor. Son yıllarda şirketlerin kültür, sanata yaptığı yatırım miktarında büyük artış var. Yapı Kredi, M...

1 MAYIS, 2006

ÜNLÜ GURULAR NEYE KAFA YORUYOR?
Gelecek & Trendler

ÜNLÜ GURULAR NEYE KAFA YORUYOR?

Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, James Champy ve diğerleri… Hepsi de dünyanın önde gelen yönetim guruları… Onları bu sayfada buluşturan özellikleri ise “ilginç gündemleri”… Kitapları ve yaklaşı...

1 NİSAN, 2006

İÇGÜDÜ BAŞARIYA NASIL DÖNÜŞTÜR?
Gelecek & Trendler

İÇGÜDÜ BAŞARIYA NASIL DÖNÜŞTÜR?

Jeff Bezos, Steve Jobs, Richard Branson, Stelios, ve Charles Dunstone… Tüm bu girişimcilerin ortak özellikleri içgüdülerine güvenerek iş dünyasında başarıyı yakalamaları. Marka uzmanı Shaun Smith d...

1 NİSAN, 2006

EN ÇOK HATAYI YAPAN NEDEN HEP KAZANIR?
Gelecek & Trendler

EN ÇOK HATAYI YAPAN NEDEN HEP KAZANIR?

Richard Farson, "Whoever Makes the Most Mistakes Wins” (En Çok Hatayı Yapan Kazanır) adlı kitabın yazarı. Bu çalışmasında, başarıya ilişkin yeni bir yaklaşım sunuyor. Risk almadan, ilk önce başarıs...

1 MART, 2006

AYAKTA KALACAK ŞİRKETLERİ İNTERNET BELİRLEYECEK
Gelecek & Trendler

AYAKTA KALACAK ŞİRKETLERİ İNTERNET BELİRLEYECEK

Cisco, neredeyse 20 yıllık geçmişi olan bir şirket. Bu kısa geçmişine rağmen kısa sürede dünya devi oldu, internet ve ağ alanına damgasını vurdu. John Chambers da bu devin başkanı. 1995 yılında CEO...

1 ŞUBAT, 2006

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.