Gelecek & Trendler

KRİZLE GELEN 10 YENİ TREND
Gelecek & Trendler

KRİZLE GELEN 10 YENİ TREND

“Büyük Buhran”ın ardından verimlilik trendi ön plana çıktı. 1990 yılında yaşanan bankacılık krizi, Japonya’ya 10 yıl kaybettirdi. Ardından yeni yönetim şekilleri devreye girdi. Aynı yıllarda İsviçr...

1 HAZİRAN, 2009

“TÜRKİYE’NİN GELECEK RESMİ OLDUKÇA PARLAK”
Gelecek & Trendler

“TÜRKİYE’NİN GELECEK RESMİ OLDUKÇA PARLAK”

Dr. Mark Mobius, dünyaca ünlü yatırım fonu Templeton’un kurucusu. Gelişmekte olan piyasalara 40 yıldır yatırım yapıyor. Kriz döneminde de gelişmekte olan piyasalara güvenini sürdürüyor. Ona göre kr...

1 HAZİRAN, 2009

WELCH’İN 10-10-10 STRATEJİSİ
Gelecek & Trendler

WELCH’İN 10-10-10 STRATEJİSİ

Suzy Welch ismini iş dünyasıyla yakından ilgili çoğu kişi duymuştur. İlk önce HBR’da gazeteci kimliğiyle karşımıza çıkan Welch, efsanevi lider Jack Welch’in eşi olarak daha da ünlendi. Yeni kitabı ...

1 HAZİRAN, 2009

DEĞİŞİMLE GELEN 12 ÖNEMLİ TREND
Gelecek & Trendler

DEĞİŞİMLE GELEN 12 ÖNEMLİ TREND

Şirketler dünyasında artık her şey daha hızlı değişiyor. Ekonomiyi direkt etkileyen büyüme, yönetim, strateji, inovasyon gibi pek çok süreç de bu değişimden nasibini alıyor. Yönetim trendlerinin öm...

1 EYLÜL, 2008

CEO’LARIN 2007 AJANDASI
Gelecek & Trendler

CEO’LARIN 2007 AJANDASI

İlk kez geçen yıl gerçekleştirilen, “CEO Profil” araştırmasının ikincisi Koç Bilgi Grubu’nun desteğiyle tamamlandı. CEO Club üyelerinin katıldığı araştırma, iş dünyasının 2007 ajandasına ilişkin ön...

1 HAZİRAN, 2007

“SEVGİ ŞİRKETLERİ UZUN ÖMÜRLÜ OLACAK”
Gelecek & Trendler

“SEVGİ ŞİRKETLERİ UZUN ÖMÜRLÜ OLACAK”

“Sevgi, eğlenmek, özgünlük, empati ve şefkat gibi sözcükler bundan birkaç yıl öncesine kadar iş dünyasında pek kullanılmazdı. Görüldüğü üzere bu durum değişiyor. Sayısı her geçen gün artan ve “Sevg...

1 NİSAN, 2007

DEĞİŞİME DİRENEN 11 ALIŞKANLIK
Gelecek & Trendler

DEĞİŞİME DİRENEN 11 ALIŞKANLIK

Ekonominin kimyasından iş yapma biçimlerine, sermayenin hareketlerinden aktiflerin fiyatlarına, şirketler dünyasında neredeyse her şey yeniden yapılanıyor. Bütün dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ş...

1 MART, 2007

“GERÇEK İNOVASYON,  KÂRI ARTIRANDIR”
Gelecek & Trendler

“GERÇEK İNOVASYON, KÂRI ARTIRANDIR”

Tüm dünyada başarılı olmanın ve global pazarda rekabet edebilmenin reçetesi olarak ilk sırada inovasyon gösteriliyor. Yapılan yatırımların bir kısmı şirketlere çok büyük geri dönüşler sağlasa da, b...

1 MART, 2007

EN BAŞARILI  20 YENİLİKÇİ ÜRÜN
Gelecek & Trendler

EN BAŞARILI 20 YENİLİKÇİ ÜRÜN

Arçelik’in 7 kilo çamaşırı 30 dakikada yıkayabilen çamaşır makinesi 5 ayda 12 bin adet sattı. Garanti’nin Flexi Card’ı kısa sürede 200 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı. Banat’ın Tri Action serisi,...

1 MART, 2007

REKABET KIZIŞIYOR,  SİLAHLAR ÇEŞİTLENİYOR
Gelecek & Trendler

REKABET KIZIŞIYOR, SİLAHLAR ÇEŞİTLENİYOR

Artık rekabette öne geçmek sadece cirosal büyüklükle ilgili değil. Çetinleşen rekabet ortamı, şirketleri farklı rekabet silahlarını kullanmaya itiyor. Kimisi yabancı ortak arıyor, kimisi yönetim si...

1 ŞUBAT, 2007

TASARIM KADROLARI 6 YILDA 4’E KATLANDI
Gelecek & Trendler

TASARIM KADROLARI 6 YILDA 4’E KATLANDI

Markaların farklılaşma rekabetinde en önemli silahları tasarım. Tasarım üretimin de pazarlamanın da kurallarını değiştirdi. Coca-Cola, Toblerone gibi ölümsüz ürünlerin başarısına bakarak tasarımın ...

1 OCAK, 2007

KARIN KÖTÜSÜ NASIL ÖNLENİR?
Gelecek & Trendler

KARIN KÖTÜSÜ NASIL ÖNLENİR?

“Karın kötüsü olur mu?” diye sorabilirsiniz. Ancak, kitabı en çok satanlar arasına giren ünlü yönetim uzmanı Fred Reichheld, “Kötü kar kısa vadede başarı getirir, uzun dönemde şir...

1 EKİM, 2006

“İNOVASYON, ÜRÜNLERDEN SİSTEMLERE KAYIYOR”
Gelecek & Trendler

“İNOVASYON, ÜRÜNLERDEN SİSTEMLERE KAYIYOR”

İnovasyon, sadece Türkiye’de değil, Batı’da da yeni bir yaklaşım. Bu alanda çok başarılı örnekler yaratılsa bile, çok sayıda işadamı ve yönetici, inovasyonu, ürün icat etmek olarak değe...

1 EKİM, 2006

ETİK TİCARETİN MÜTHİŞ YÜKSELİŞİ
Gelecek & Trendler

ETİK TİCARETİN MÜTHİŞ YÜKSELİŞİ

Dünya devleri 90’lı yıllarda “etik ticaret”le tanıştı. Marks&Spencer, Body Shop, Nike gibi şirketler bu alandaki duyarlılıklarıyla dikkat çekiyor. Bu şirketler çalışanlarına s...

1 AĞUSTOS, 2006

NEDEN BİR KOÇ’LA ÇALIŞTIM?
Gelecek & Trendler

NEDEN BİR KOÇ’LA ÇALIŞTIM?

Son dönemde “coaching” (Koçluk) hizmetine ilgi artıyor, bu konunun yıldızı yükseliyor. Ancak, hala yöneticilerin kafasında soru işaretleri, “acaba işe yarar mı?” gibi teredd...

1 AĞUSTOS, 2006

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.