"GESİAD’ın hedefinde 3 önemli konu var"

Kayseri Genç Sanayici ve İşadamları Derneği (GESİAD) büyümeye devam ediyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
GESİAD’ın hedefinde 3 önemli konu var

GESİAD Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Kınaş üye sayısını hızla arttırdıklarını belirterek, "Geçtiğimiz günlerde üyelerimiz Filipinler, Fransa ve Rusya gibi ülkelerde ortaklıklar kurdu. Üç ana hedefimiz var; üyelerimizi yurtdışına açmak, ortaklık kültürünü geliştirmek ve kurumsallaşma" diyor. 1993 yılında bir grup genç girişimci tarafından kurulan Kayseri Genç Sanayici ve İşadamları Derneği (GESİAD) bu sene 20’nci yaşını kutluyor. İsminde geçen genç kelimesi yaşı değil ruhu genç olanları temsil ediyor. GESİAD bugün 1087 üyeye sahip. Sanayici ailelerin ikinci kuşak üyeleri başta olmak üzere, her sektörden şirket sahibi ve üst düzey yönetici üyeleri var. Son üç yılda üye sayısında hızlı bir artış yaşayan GESİAD, kısa sürede üye sayısını 1500’e çıkarmayı hedefliyor. GESİAD Ankara merkezli Anadolu İşadamları Federasyonu’na (ANFED) üye bir dernek. ANFED ise Türkiye İşadamları ve Sanayiciler Konfederasyonu (TUSKON) üyesi bir federasyon.

Aslında derneğin başlıca üç hedefi var; üyelerine yurtdışında yeni pazarlar bulmak, yeni ortaklıklar geliştirmek ve üye şirketlerin kurumsallaşmasını sağlamak. Faaliyetlerinin yüzde 99’unun bu üç hedefle ilgili olduğunu söyleyen Kayseri Genç Sanayici ve İşadamları Derneği (GESİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Kınaş, çalışmaları ile ilgili olarak şu bilgileri veriyor: “Öncelikle GESİAD Türkiye’de en fazla üyeye sahip derneklerden bir tanesi. Gönüllülük esas olduğu için bu sayıda üyeye sahip olmak bizim için çok önemli. Ciddi bir kitleye hitap ediyoruz. Çok yoğun faaliyetlerimiz var. Aslında üç ana amacımız var diyebiliriz. Bunlardan birincisi üyelerimizi yurtdışına açmak. Türkiye ekonomisi büyüse de bazı sektörlerde küçülme yaşanıyor. Örneğin geçmişte Kayseri’de tekstilde çok ciddi sıkıntılarımız olmuştu. Üye şirketlerimizin bu tür problemlerinin çözümünü
yurtdışına açılmada görüyoruz. Yurtdışında farklı ülkelere ulaştırmak istiyoruz. Bu amaçla potansiyel yurtdışı pazarları araştırıyor, hangi ülkelerde fırsatlar varsa üyelerimizi o ülkelere yönlendiriyoruz. Yurtdışına heyetler gönderiyoruz. En son heyetlerimiz Azerbaycan, Kazakistan, Kamerun ve Filipinler’e gitti. Bunlar turistik geziler değil, heyetteki iş adamlarımız yerel iş adamlarıyla buluşup, bir masa etrafında toplanıp iş görüşmesi yapıyor.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz