"Ağustos Ayı Kitapları-2002"

PERFORMANS YÜKSELTME YÖNTEMLERİ   Özellikle Amerika Birleşik Devletleri’nde yaygın olarak uygulanmakta olan Six Sigma Yönetim Sistemi’nin Avrupa ve Türkiye’deki geçmişi ise daha kısa. Genera...

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Ağustos Ayı Kitapları-2002

PERFORMANS YÜKSELTME YÖNTEMLERİ

 

Özellikle Amerika Birleşik Devletleri’nde yaygın olarak uygulanmakta olan Six Sigma Yönetim Sistemi’nin Avrupa ve Türkiye’deki geçmişi ise daha kısa. General Electric’de, efsanevi Jack Welch ile ünlenen Six Sigma, dünyadaki lider firmaların milyonlarca dolar kazanç elde etmelerini ve müşteri memnuniyetlerinin devamlılığını sağlayan kurumsal bir kalite sistemi.

 

Peter S. Pande, Robert P. Neuman ve Roland R. Cavanagh size Six Sigma’ya ilişkin kapsamlı bir brifing ile bu hareketin arkasında ne olduğunu, ne faydalar sağladığını ve en uygun sistemi nasıl kurabileceğinizi gösteriyorlar. Yazarlar, saklı gerçekleri ve Six Sigma’nın size ve şirketinize getireceği beklenmedik yararları ortaya koyarak, doğru seçimleri yapmanıza yardımcı olacak kilit adımları bildiriyorlar.

 

Six Sigma Yolu, Peter S. Pande, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh, Çeviren: Nafiz Güder, Dharma Yayınları, 199 sayfa, Tel: 0212 512 81 21, Faks: 0212 512 50 21

 

CRM YOLCULUĞU

 

Oğuz C. Gel, çoğunluğunu uluslararası kurumlarda, değişik fonksiyonları içeren uzmanlık ve yöneticilik yaptı. 17 yıllık iş hayatındaki deneyimini bundan sonra işverenle değil, müşterileriyle paylaşmaya karar verip, serbest danışmanlık ve eğitmenlik yapmaya başladı. CRM Yolculuğu, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) konusunda yaşanan kavram kargaşasına bir açıklık getirmeye yardımcı oluyor.

 

Birçok konuda olduğu gibi, CRM’in de “Lüzumundan fazla karmaşıklaştırılan” veya “Lüzumundan fazla basitleştirilen” kısımlarının altında yatan gerçekleri açıklamaya çalışıyor. Bu kitap, kolay anlatım dili ile herkes tarafından rahatça okunabilecek şekilde yazılan, her zaman kullanılabilecek bir referans niteliğinde.

 

CRM Yolculuğu, Oğuz C. Gel, Sistem Yayınları, 203 sayfa, Tel: 0212 293 83 72, Faks: 0212 245 66 14

 

PAZARLAMA VE SATIŞ DERSLERİ

 

Pazarlama ilke ve teknikleri ile bunların uygulamaları, satış ve satış yönetiminin tüm boyutları, reklam ve halkla ilişkilerin temel kavramları ve uygulamaları bu kitapta sizi bekliyor. Ayrıca, müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür, CRM, marka yaratmanın ve yaşatmanın kuralları, doğrudan pazarlamanın yöntemleri ve internet üzerinden pazarlama ile bilgilere yer veriyor.

 

Coşkun Çoroğlu, konuların anlaşılması kolaylaştırmak için örneklere sıkça değiniyor. Başta yöneticiler, yönetici adayları ve öğrenciler olmak üzere, pazarlama ve satış konularına ilgi duyan herkese rehber olacak bir kitap. 

 

Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi, Coşkun Çoroğlu, Alfa Yayınları, 194 sayfa, Tel: 0212 511 53 03, Faks: 0212 519 33 00

 

TOPLAM KALİTE YOLCULUĞU

 

Yazarlar, Avrupa genelinde Avrupa Kalite Ödülü’ne başvuran ilk yükseköğretim kurumu olan Marmara Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nin, 1990’ların başlarında başlayan Mükemmellik Yolculuğu’nun Eylül 2000’e kadar olan kısmının öyküsünü aktarıyorlar.

 

Liderlik, Politika ve Stratejiler, Çalışanlar, İşbirlikleri ve Kaynaklar, Süreçler, Müşterilerle İlgili Sonuçlar, Çalışanlarla İlgili Sonuçlar, Toplumla İlgili Sonuçlar ve Temel Performans Sonuçları bölümlerinden oluşuyor.

 

Bu kitap Prof. Dr. Nüket Yetiş, Prof. Dr. Ömer Z. Cebeci, Prof. Dr. T. Erkan Türe, Prof. Dr. M. Akif Eyler, Prof. Dr. A. Kerim Kar ve Y. Doç. Dr. Güldal Büyükdamgacı tarafından hazırlandı.

 

Kamu Sektörü Kategorisinde Türkiye’den İlk Başvuru, Marmara Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, Marmara Üniversitesi Teknoloji Vakfı, 243 sayfa

 

PAZARLAMAYA FARKLI BAKIŞ

 

Para-Mosyon kitabı, klasik pazarlama kitaplarından farklı. Bu kitap, klasik kitapların ötesinde, yılların deneyimi göz önünde tutularak hazırlanan bir kitap. Kitabın yazarı Ercan Kaşıkçı, bu kitapta verilen örneklerin güncelliği, kendi üslubuyla size pazarlamayı benimsetmeyi amaçlıyor.

 

Pazarlamaya genel bakış, pazarlama karması, pazarlamada tutundurma etkileri ve son bölümde pazarlamayla ilgili sözcüklerin anlamlarını bulacağınız pazarlama sözlüğü, bu kitapta yer alan bölümlerin genel başlıklarını oluşturuyor.

 

Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si, Ercan Kaşıkçı, 205 sayfa, Kariyer Yayınları, Tel: 0212 516 99 84, Faks: 516 99 80

 


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz