Yeni başarı kriterleri

Yeni dönemde başarı kriterleri değişti.

1.01.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni başarı kriterleri


K.GÖKHAN BOZKURT/TÜRK TELEKOM CEO'SU

"KÜRESEL MARKA YENİ KRİTERİMİZ"
SINIR ÖTESİNE YATIRIM SÜRECEK
Yenilikçi ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra ulusal ve bölgesel çapta hayata geçirdiğimiz yatırımlarla müşterilerimiz, ülkemiz ve toplum için değer yaratmayı hedefliyoruz. "Dünyayı konuşturan Türk" olma hedefiyle hizmetlerimizi ve yatırımlarımızı Türkiye sınırlarının dışına taşıyoruz. Bu bizim için çok önemli bir başarı kriteri.
DOĞU-BATI İLETİŞİM KÖPRÜSÜ
Doğu ile Batı arasında bir iletişim köprüsü olmak, eşsiz coğrafi konumuyla ülkemizi bölgenin yeni iletişim merkezi haline getirmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bu kapsamda, 2010 yılında önemli yatırımlara ve işbirliklerine imza attık. 2011 yılında da, Türkiye ve KKTC'yi yeni denizaltı ve karasal fiber optik hattı TURCYOS II ile birbirine bağladık. Bu fiber optik hattı, uluslararası ses ve veri taşımacılığı alanında bizim için önemli bir kilometre taşı oldu
GLOBAL OYUNCU HEDEFİ
Küresel bir oyuncu olmak için tüm iş birimlerinde inovasyon ve Ar-Ge kültürünü kucaklamak zorundayız. Türk Telekom'un, yeni teknolojiler geliştirme, ses ve ve data taşımacılığı alanında global bir marka olarak konumlanması altyapı alanındaki ve Ar-Ge alanındaki yetkinlikleri geliştirmeye bağlı. "Türkiye'nin en değerli markası" kimliğimizle, Türk Telekom'un küresel bir marka olarak uluslararası alanda rekabet gücünü giderek artırdığı bir gelecek için yatırımlarımızı sürdüreceğiz.

CEM BOYNER/BOYNER HOLDİNG YÖNETİM KURULU BAŞKANI

"HEDEF SIRADIŞI SONUÇ ALMAK"
ÖNEMLİ KRİTER
Yıllardır işlerimizi finansal tabloların dışındaki faktörlerle de takip ediyoruz. Bu kriterleri kabaca;"çalışanlarımızla" ilgili olanlar, müşterilerimizle" ilgili olanlar ve işimizde yenilikçilikle" ilgili olanlar diye gruplayabilirim. Bu alanlara yatırım yapmak ve sonuçlarını ölçmek kritik.
OLAĞANÜSTÜ ÇALIŞANLAR
Olağanüstü bir kadromuz, yönetici ekibimiz var. Zaten sıradan insanlarla sıra dışı sonuçlar elde edemezsiniz. Yönetici yetiştirebilmek, yeni işlerimize, mağazalarımıza kolaylıkla kadrolar kurabilmek bizim için çok önemli. Doğal olarak "Nasılız, nereye gideceğiz" diye, Boyner Grubu çalışanlarının nabzını tutuyoruz.
MÜŞTERİ VAROLUŞ NEDENİ
Müşteri, her şeyimiz. Var olma sebebimiz. Yeni kanallarla yeni müşteriler yaratıyoruz. Müşterimizin bize söylediklerini, ima ettiklerini veya aklından geçenleri yakalamaya çalışıyoruz. Bunların ne kadarını ne kadar hızlı gerçekleştirdiğimizi, ne kadar mutlu edebildiğimizi izliyoruz. Müşterilerimizin söylemediğini dahi anlayarak, bazen de aklına sokarak yeni ürünleri, yeni konseptleri, yeni işleri yaratmayı seviyoruz. Örgütçe böyle nefes alıyoruz.
FİNANSAL BAŞARI GETİRİYOR
Satış danışmanı olarak başlayan bir çalışanımızı, mağazanın yöneticisi olarak görmek beni ve tüm yönetim ekibimizi çok mutlu ediyor. Müşterimizin başını döndüren bir deneyim yaşatmamız da... Gönüllülerimizin, AB tarafından 22 Avrupa ülkesi içinde iyi örnek gösterilmesi de... Bunlar en az finansal başarı kadar büyük başarılar. Aslında, bunlar finansal tablolardaki başarıyı getiriyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz