Şirketlerin merkez kadroları, stratejiye odaklanacak biçimde şekillenecek
Capital, Türkiye’nin en önemli aile şirketlerinin babadan çocuğa devir hikayelerini araştırdı.
10 yılda 10 kat büyüyen, 110 milyar dolarlık hacme ulaşan pazardaki büyüme yeni dönemde daha hızlı olacak.
Türkiye’de katılım bankacılığı hızlı bir gelişim içinde.
BASF, Global Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’ne (DJSI Dünya) 12’nci kez tekrar giriş yaptı.
Türk Telekom 2012 yılında da Türkiye’den Karbon Saydamlık Projesi’ne karbon ayak izini raporlayan tek telekomünikasyon şirketi oldu.
Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”
Kısıtlı kaynakları etkin şekilde kullanarak şirketlerine, ülkelerine ve gezegenine fayda sağlayan sürdürülebilirlik şampiyonlarını araştırdık.
Genç genel müdür olmanın zorlukları ve yapılan hatalar...
Capital olarak Maslak’ın çehresini değiştirecek 10 önemli projeyi araştırdık.
Yenileme operasyonunda en büyük sorun takımı kaynaştırmak...
Türk şirketlerinin çoğu, rekabet gücünü artırabilmenin yolunu şirket bilgilerini gizli tutmakla eşdeğer tutuyor...
Artan kullanım, çeşitlenen ürünler, yeni uygulamalarla Türkiye, kredi kartlarında dünyanın en gelişmiş pazarı oldu.