Araştırmalar

CEO-METRE  NE DİYOR?
Araştırmalar

CEO-METRE NE DİYOR?

Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor

1 AĞUSTOS, 2010

BÜYÜKLERİN "KÜÇÜK" HESAPLARI
Araştırmalar

BÜYÜKLERİN "KÜÇÜK" HESAPLARI

Türkiye’nin önde gelen pek çok holdinginin, odaklandığı ana sektörler dışında “küçük” işleri de var.

1 AĞUSTOS, 2010

TORUNLAR İŞ BAŞINDA
Araştırmalar

TORUNLAR İŞ BAŞINDA

Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli ve deneyim kazanmış 3.kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor.

1 AĞUSTOS, 2010

YABANCININ İLK DURAĞI
Araştırmalar

YABANCININ İLK DURAĞI

Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?

1 TEMMUZ, 2010

HATA OLUR,TEKRARINI AFFETMEM
Araştırmalar

HATA OLUR,TEKRARINI AFFETMEM

Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.

1 TEMMUZ, 2010

ÜCRETTE DEĞİŞKEN HESAPLAR
Araştırmalar

ÜCRETTE DEĞİŞKEN HESAPLAR

Patronlar, kâr gibi artk riskleri de paylaşmak istediğinden dolayı “değişken ücret” uygulamasn kullanan şirket sayısı ve sisteme dahil olan çalışan sayısı hızla artyor

1 TEMMUZ, 2010

İTİBAR GETİREN İŞLER
Araştırmalar

İTİBAR GETİREN İŞLER

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

SOSYAL OLAN DAHA FAZLA KAZANACAK.
Araştırmalar

SOSYAL OLAN DAHA FAZLA KAZANACAK.

Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.

1 TEMMUZ, 2010

YENİ HEDEF 30 MİLYON BANKASIZ!
Araştırmalar

YENİ HEDEF 30 MİLYON BANKASIZ!

Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.

1 TEMMUZ, 2010

TAHSİLATTA HASAR YİNE KÜÇÜKLERDE
Araştırmalar

TAHSİLATTA HASAR YİNE KÜÇÜKLERDE

Büyük şirketlerde tahsilat süresi yüzde 29,5, küçüklerde 54,5 oranında uzadı.

1 EKİM, 2009

YENİ HEDEF ULAŞILMAYAN ADRESLER
Araştırmalar

YENİ HEDEF ULAŞILMAYAN ADRESLER

Türkiye’nin birçok dev markası, henüz fiziki olarak ülkenin yüzde 100’ünü kapsamıyor.

1 EKİM, 2009

YENİDEN BAŞLASAM
Araştırmalar

YENİDEN BAŞLASAM

Bugünün en başarılı, büyük şirketleri yöneten iş adamları, dünün en önemli girişimcileriydi.

1 EKİM, 2009

HOLDİNG BAYİLER!
Araştırmalar

HOLDİNG BAYİLER!

Henüz Capital 500’e girmeyen en büyük bayiler arasından yeni devlerin de çıkması bekleniyor.

1 EKİM, 2009

AVM’DE GELECEK HESAPLARI
Araştırmalar

AVM’DE GELECEK HESAPLARI

Yatırımcıların rotasında son emlak patlamasına katılamamış büyük iller ve ikinci derece Anadolu illeri var.

1 EKİM, 2009

DEVLERİN ORGANİK TUTKUSU!
Araştırmalar

DEVLERİN ORGANİK TUTKUSU!

Sektör, son 10 yıldır çift haneli büyümesiyle dikkat çekiyor.

1 EKİM, 2009