Araştırmalar

2'NCİ LİGDE BÜYÜK YARIŞ
Araştırmalar

2'NCİ LİGDE BÜYÜK YARIŞ

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009

KÖTÜ MALİYET AVCILARI
Araştırmalar

KÖTÜ MALİYET AVCILARI

Yönetim uzmanlarına göre önemli olan, “kötü maliyet”leri bulup onlardan kurtulmaya çalışmak

1 AĞUSTOS, 2009

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ
Araştırmalar

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

"FİYAT ÖNE ÇIKIYOR DEĞİŞİMİN TAM ZAMANI"
Araştırmalar

"FİYAT ÖNE ÇIKIYOR DEĞİŞİMİN TAM ZAMANI"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

SIFIR KÂRA DOĞRU
Araştırmalar

SIFIR KÂRA DOĞRU

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

EN KRİTİK EŞİKLER!
Araştırmalar

EN KRİTİK EŞİKLER!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

ÜCRETİN SÜPER LİGİ
Araştırmalar

ÜCRETİN SÜPER LİGİ

Hepsinin ortak bir hedefi var: En iyi çalışanlara sahip olmak ve ne olursa olsun sadakati ve motivasyonu yüksek tutmak

1 TEMMUZ, 2009

ÇÖKÜŞÜ ANLAMAK MÜMKÜN MÜ?
Araştırmalar

ÇÖKÜŞÜ ANLAMAK MÜMKÜN MÜ?

Colins,şirketlerin kendi içlerinde sürekli sorun araması gerektiğini söylüyor

1 TEMMUZ, 2009

TERFİDE BÜYÜK DİRENÇ
Araştırmalar

TERFİDE BÜYÜK DİRENÇ

Dev ölçekli şirketlerin çoğunda yetenekli çalışanlar, orta kademeye kadar sıkıntısız ilerleyebiliyor. Üst kademeye yaklaştıkça ise farklı direnç noktaları ortaya çıkıyor.

1 TEMMUZ, 2009

ZİRVEDE YENİ OYUNCULAR VAR
Araştırmalar

ZİRVEDE YENİ OYUNCULAR VAR

"Türkiye'nin en değerli markaları" araştırması sonuçlandı

1 TEMMUZ, 2009