Türkiye’nin en büyük şirketlerini yöneten zirvedeki kadınlar ve onların zirveye çıkma taktikleri...
Büyüyen ekonomiye paralel olarak Türkiye’de gıda sektörü olağandan çok daha canlı bir dönemden geçiyor.
Sektöre dönük yatırımcı ilgisi, önümüzdeki süreçte artarak devam edecek.
Türkiye’nin önde gelen aile şirketlerinde nesillerdir süren gelenekler...
"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"
Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...
Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Şirketlerini yeniden yaratan liderlerin 10 sırrı
Capital 2011'de büyümenin itici gücü olan gelişmeleri ve bunların 2012'ye etkilerini araştırdı.
Şirketler gelirlerden aslan payını ya 1-2 ürün ya da 1 kategoriden alıyor...