Capital 2011'de büyümenin itici gücü olan gelişmeleri ve bunların 2012'ye etkilerini araştırdı.
Şirketler gelirlerden aslan payını ya 1-2 ürün ya da 1 kategoriden alıyor...
5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...
Artan ürün ve marka sayısı kârlılığı tehdit ediyor...
CEO'ların yetenek yönetimine ayırdığı süre hızla artıyor.
İş dünyasında farklı alanlarda verilen yanlış yatırım kararları ve bu kararlar��n etkileri...
Son 10 yıldaki rakamlar, farklı oranlarda da olsa hemen her alanda büyümenin kesintisiz sürdüğünü gösteriyor.
İş dünyasında kadınların egemenlik alanı giderek genişliyor.
Yeni dönemde hangi şirketler, nasıl bir küreselleşme stratejisi izliyor?
Son dönemde dev grupların tek amaçları dengeli bir portföy oluşturmak.
Türkiye'nin önde gelen iş adamlarına, yatırım kararı alırken nasıl bir geri dönüş beklentisinde olduklarını ve kriterlerini sorduk.
Ambalajdaki trend daha işlevsel, daha çevreci ve daha şık tasarımlar...