Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Şirketlerini yeniden yaratan liderlerin 10 sırrı
5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...
Artan ürün ve marka sayısı kârlılığı tehdit ediyor...
CEO'ların yetenek yönetimine ayırdığı süre hızla artıyor.
İş dünyasında farklı alanlarda verilen yanlış yatırım kararları ve bu kararların etkileri...
Son 10 yıldaki rakamlar, farklı oranlarda da olsa hemen her alanda büyümenin kesintisiz sürdüğünü gösteriyor.
Capital 2011'de büyümenin itici gücü olan gelişmeleri ve bunların 2012'ye etkilerini araştırdı.