Capital500 listesine bu yıl büyümedeki sıçrama damgasını vurdu.
Yönetimde uzun süre kalmalarının sırrı her biri için farklı...
Türkiye’nin önde gelen 12 şirketinin sadeleşme stratejisini ve elde ettikleri kazancı araştırdık.
"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"
Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Şirketlerini yeniden yaratan liderlerin 10 sırrı
Capital 2011'de büyümenin itici gücü olan gelişmeleri ve bunların 2012'ye etkilerini araştırdı.
Şirketler gelirlerden aslan payını ya 1-2 ürün ya da 1 kategoriden alıyor...