Yönetimde uzun süre kalmalarının sırrı her biri için farklı...
Türkiye’nin önde gelen 12 şirketinin sadeleşme stratejisini ve elde ettikleri kazancı araştırdık.
"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"
Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Şirketlerini yeniden yaratan liderlerin 10 sırrı
5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...
Artan ürün ve marka sayısı kârlılığı tehdit ediyor...
CEO'ların yetenek yönetimine ayırdığı süre hızla artıyor.