Araştırmalar

AVM’DE GELECEK HESAPLARI
Araştırmalar

AVM’DE GELECEK HESAPLARI

Yatırımcıların rotasında son emlak patlamasına katılamamış büyük iller ve ikinci derece Anadolu illeri var.

1 EKİM, 2009

DEVLERİN ORGANİK TUTKUSU!
Araştırmalar

DEVLERİN ORGANİK TUTKUSU!

Sektör, son 10 yıldır çift haneli büyümesiyle dikkat çekiyor.

1 EKİM, 2009

YERLİ MÜDÜR ZAMANI
Araştırmalar

YERLİ MÜDÜR ZAMANI

Yönetici ithaline ise zorunlu olmadıkça sıcak bakmıyor.

1 EKİM, 2009

EN KRİTİK TERFİLER!
Araştırmalar

EN KRİTİK TERFİLER!

14 başarılı profesyonel, kariyerlerinin en kritik terfisini Capital’e anlattı.

1 EKİM, 2009

CEO'LARI VURACAK 10 HASTALIK
Araştırmalar

CEO'LARI VURACAK 10 HASTALIK

Önemli olan ise bu “hastalıkların” bilincinde olup önceden önlem almak...

1 EKİM, 2009

SÜPER LİG’DE TABLO DEĞİŞTİ
Araştırmalar

SÜPER LİG’DE TABLO DEĞİŞTİ

Yeni dönemde, artan rekabetin de etkisiyle liderliği elde tutmak daha da zorlaşacak.

1 EKİM, 2009

TAHSİLATTA HASAR YİNE KÜÇÜKLERDE
Araştırmalar

TAHSİLATTA HASAR YİNE KÜÇÜKLERDE

Büyük şirketlerde tahsilat süresi yüzde 29,5, küçüklerde 54,5 oranında uzadı.

1 EKİM, 2009

YENİ HEDEF ULAŞILMAYAN ADRESLER
Araştırmalar

YENİ HEDEF ULAŞILMAYAN ADRESLER

Türkiye’nin birçok dev markası, henüz fiziki olarak ülkenin yüzde 100’ünü kapsamıyor.

1 EKİM, 2009

YENİDEN BAŞLASAM
Araştırmalar

YENİDEN BAŞLASAM

Bugünün en başarılı, büyük şirketleri yöneten iş adamları, dünün en önemli girişimcileriydi.

1 EKİM, 2009

HOLDİNG BAYİLER!
Araştırmalar

HOLDİNG BAYİLER!

Henüz Capital 500’e girmeyen en büyük bayiler arasından yeni devlerin de çıkması bekleniyor.

1 EKİM, 2009

GÜCÜN 9 SIRRI
Araştırmalar

GÜCÜN 9 SIRRI

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

POZİSYONU DOLDURMA SÜRESİ UZADI
Araştırmalar

POZİSYONU DOLDURMA SÜRESİ UZADI

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

UMUT VEREN YEŞİL FİLİZLER
Araştırmalar

UMUT VEREN YEŞİL FİLİZLER

Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.

1 EYLÜL, 2009

GELECEK YENİ NESİL  FOSONDA MI?
Araştırmalar

GELECEK YENİ NESİL FOSONDA MI?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

HER İKİNCİ AYNI DEĞİL!
Araştırmalar

HER İKİNCİ AYNI DEĞİL!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.