Araştırmalar

LİDERLER NE İSTER?
Araştırmalar

LİDERLER NE İSTER?

"Kendi şirketiniz dışında,en çok hangi şirkette CEO olmak isterdiniz" sorumuza bu yıl 120 lider yanıt verdi.

1 ŞUBAT, 2011

YÜKSELİŞ SİNYALLERİ
Araştırmalar

YÜKSELİŞ SİNYALLERİ

Tüketicinin güveni yerine gelmedi ama yükseliş eğilimi de sürüyor

1 ŞUBAT, 2011

LİG ATLATAN BÜYÜK SIÇRAMA
Araştırmalar

LİG ATLATAN BÜYÜK SIÇRAMA

Bazı şirketler satın alma ve birleşme ile zıplarken bazıları inovatif ataklarla atılım gerçekleştiriyor.

1 ŞUBAT, 2011

ŞUBEDE 3.DALGA
Araştırmalar

ŞUBEDE 3.DALGA

Geçmişte tek tip şube vardı. Sayıları azdı. 2001 milat oldu, bankacılıkta yapı değişti. Subeleşme hızlandı

1 ŞUBAT, 2011

YENİLİKÇİ SAVUNMA
Araştırmalar

YENİLİKÇİ SAVUNMA

Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...

1 ŞUBAT, 2011

CEO'SUZLAR
Araştırmalar

CEO'SUZLAR

Türkiye'nin en büyük iki holdingi, sadece 11 yıldır CEO'luk sistemiyle yönetiliyor. Pek çok büyük holdingde ise icranın başında patron CEO'lar var.

1 ŞUBAT, 2011

TEHLİKELİ BÜYÜME
Araştırmalar

TEHLİKELİ BÜYÜME

Büyüme tüm şirketlerin hedefi...Ancak, büyümenin getirdiği "hastalıklar" da var

1 ŞUBAT, 2011

İYİ KARAR DERSLERİ
Araştırmalar

İYİ KARAR DERSLERİ

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

LİDER YARATAN 8 ETKEN
Araştırmalar

LİDER YARATAN 8 ETKEN

Capital, P&G kökenli yöneticilerin perspektifinden bu şirketi “CEO fabrikası” yapan 8 etkeni araştırdı…

1 OCAK, 2011

REKABETİN YENİ ROTASI
Araştırmalar

REKABETİN YENİ ROTASI

Düşük faizli, enflasyonun tek haneli olduğu yeni dönemde, emeklilik fonları yatırımcılar için ciddi bir alternatif haline geldi.

1 OCAK, 2011

3-5 YIL İÇİNDE YÜZDE 5 PAYA ULAŞMALIYIZ
Araştırmalar

3-5 YIL İÇİNDE YÜZDE 5 PAYA ULAŞMALIYIZ

RECAİ DALAŞ, yeni sermayedarın Japon olmasının büyük heyecan yarattığını söylüyor.

1 OCAK, 2011

NE İYİ Kİ YAPMIŞIM
Araştırmalar

NE İYİ Kİ YAPMIŞIM

İş insanlarının başarıyı yakalamadan önceki sıra dışı deneyimleri ve ilginç hikayeleri…

1 OCAK, 2011

HİZMETÇİ Mİ KAPLAN MI?
Araştırmalar

HİZMETÇİ Mİ KAPLAN MI?

İş insanları işe yaklaşımlarıyla kendilerini yırtıcı bir hayvana bazen de bir sanatçıya benzetiyor.

1 OCAK, 2011

CEPHELER ÇOK İLK  HEDEF BİREY
Araştırmalar

CEPHELER ÇOK İLK HEDEF BİREY

Kitle bankacılığı yapılan geniş kesimde de gençlerden emeklilere çok sayıda yeni segment oluşmuş durumda.

1 OCAK, 2011

YENİ TÜKETİCİ DEMOKRASİSİ
Araştırmalar

YENİ TÜKETİCİ DEMOKRASİSİ

Her sektörde müthiş bir "Ürün Yağmuru" söz konusu

1 OCAK, 2011