Türkiye’nin önde gelen 12 şirketinin sadeleşme stratejisini ve elde ettikleri kazancı araştırdık.
"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"
Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...
Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...
Sosyal medyada çoklu hesap yönetiminde en büyük sıkıntı, güncel içerik bulmakta ve koordinasyonu sağlamakta yaşanıyor.
Şirketlerini yeniden yaratan liderlerin 10 sırrı
Capital 2011'de büyümenin itici gücü olan gelişmeleri ve bunların 2012'ye etkilerini araştırdı.
Şirketler gelirlerden aslan payını ya 1-2 ürün ya da 1 kategoriden alıyor...
5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...
Artan ürün ve marka sayısı kârlılığı tehdit ediyor...