Araştırmalar

HEYECAN VEREN BÜYÜME HESABI
Araştırmalar

HEYECAN VEREN BÜYÜME HESABI

Yabancılar kişi başına düşen tüketim rakamlarından etkilenerek Türkiye pazarına giriyor.

1 OCAK, 2011

MÜTHİŞ BÜYÜME
Araştırmalar

MÜTHİŞ BÜYÜME

Online perakende pazarının hacmi 2010'da 2009'a göre yüzde 50 büyüyerek 15 milyar liraya yükseldi

1 OCAK, 2011

SINIR ÖTESİ ŞİRKETLER HIZLANIYOR
Araştırmalar

SINIR ÖTESİ ŞİRKETLER HIZLANIYOR

Türk şirketleri, gittikleri coğrafyalarda pazarın yarısına hükmedecek kadar iddialı.

1 EKİM, 2010

'CEO DOSTU'ÜNİVERSİTELER
Araştırmalar

'CEO DOSTU'ÜNİVERSİTELER

Türkiye’nin en itibarlı 3 üniversitesi, adeta CEO fabrikası gibi çalışıyor.

1 EKİM, 2010

TEKSTİLİN 7 NORMALİ
Araştırmalar

TEKSTİLİN 7 NORMALİ

Düşük maliyetlerin öne çıktığı yeni normalde, hız, inovasyon, tasarım yükseliyor.

1 EKİM, 2010

HIZLI TÜKETİCİYİ YAKALAMA YARIŞI
Araştırmalar

HIZLI TÜKETİCİYİ YAKALAMA YARIŞI

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

PATRONUM SIRDAŞIMDIR
Araştırmalar

PATRONUM SIRDAŞIMDIR

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin genel müdürleri, patronlarını nasıl görüyor?

1 EKİM, 2010

HAYAT VEREN KRİTİK KARAR
Araştırmalar

HAYAT VEREN KRİTİK KARAR

Şirketin kaderini etkileyen kararların başarıya ulaşması ise ince detayları görüp hesaplayabilmek ve tutarlı şekilde ilerlemeye bağlı.

1 EKİM, 2010

BUFFETT'İN YÖNETİM DERSLERİ
Araştırmalar

BUFFETT'İN YÖNETİM DERSLERİ

Buffett ve Clark, yaptıkları bu çalışmada, efsane yatırımcının yönetim sırlarını 5 kritik başlıkta ele alıyor.

1 EKİM, 2010

İLK HEDEF MALİYET
Araştırmalar

İLK HEDEF MALİYET

Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.

1 EKİM, 2010

STRATEJİK SEÇİM!
Araştırmalar

STRATEJİK SEÇİM!

Konjonktüre bağlı değişen “seçim” stratejisini sektör bağımsız büyük küçük pek çok şirket uyguluyor.

1 EKİM, 2010

1 SEKTÖRE 5 DERNEK
Araştırmalar

1 SEKTÖRE 5 DERNEK

Lobicilik, ortak çıkarları savunma, güç, temsiliyet, veri oluşturma gibi nedenlerle iş dünyasında dernekleşme trendi yükseliyor.

1 EKİM, 2010

PATRONLAR SAHAYA İNİYOR
Araştırmalar

PATRONLAR SAHAYA İNİYOR

Genel müdür veya CEO’ların sorumlulukları kısıtlandı, özellikle de finansal konularda…

1 EKİM, 2010

5'Lİ REKABETTE 3. DALGA GELİYOR
Araştırmalar

5'Lİ REKABETTE 3. DALGA GELİYOR

Şimdi farklı bir döneme, segmente dayalı rekabet sürecine giriliyor.

1 EKİM, 2010

HIZLI BÜYÜME OYUNCU ÇEKİYOR!
Araştırmalar

HIZLI BÜYÜME OYUNCU ÇEKİYOR!

5 yıl öncesine göre lider hariç sektördeki ilk 20 şirketin tamamı değişti.

1 EKİM, 2010