Araştırmalar

'İŞ'E DÖNÜŞEN UNUTULMAZ TAVSİYELER
Araştırmalar

'İŞ'E DÖNÜŞEN UNUTULMAZ TAVSİYELER

Capital, Türk iş dünyasının başarılı liderlerinden hayatlarının tavsiyesini dinledi.

1 EYLÜL, 2010

BÖLGESEL LİDERLER GÜÇLENİYOR
Araştırmalar

BÖLGESEL LİDERLER GÜÇLENİYOR

Sınır ötesi çalışan yöneticilere göre çok ülke yönetmek zevkli ama bir o kadar da zor. İşin en sıkıntılı kısmı ise sürekli uçmak…

1 EYLÜL, 2010

GENÇ VE HIZLI
Araştırmalar

GENÇ VE HIZLI

Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.

1 AĞUSTOS, 2010

CEO-METRE  NE DİYOR?
Araştırmalar

CEO-METRE NE DİYOR?

Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor

1 AĞUSTOS, 2010

BÜYÜKLERİN "KÜÇÜK" HESAPLARI
Araştırmalar

BÜYÜKLERİN "KÜÇÜK" HESAPLARI

Türkiye’nin önde gelen pek çok holdinginin, odaklandığı ana sektörler dışında “küçük” işleri de var.

1 AĞUSTOS, 2010

TORUNLAR İŞ BAŞINDA
Araştırmalar

TORUNLAR İŞ BAŞINDA

Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli ve deneyim kazanmış 3.kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor.

1 AĞUSTOS, 2010

BÜYÜKLERİN"BÜYÜMESİ" ZORLAŞIYOR
Araştırmalar

BÜYÜKLERİN"BÜYÜMESİ" ZORLAŞIYOR

Capital, "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasıyla özel sektörün gerçek gücünü 13 yıldır iş dünyasıyla paylaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2010

'ESNEK' İADE KÂR GETİRİR Mİ?
Araştırmalar

'ESNEK' İADE KÂR GETİRİR Mİ?

Araştırmalar,iadelerin sadakati ve bağlılığı arttırdığı gösteriyor,bu nedenle iş dünyasında esnek iade yayılıyor.

1 AĞUSTOS, 2010

ÜCRETTE DEĞİŞKEN HESAPLAR
Araştırmalar

ÜCRETTE DEĞİŞKEN HESAPLAR

Patronlar, kâr gibi artk riskleri de paylaşmak istediğinden dolayı “değişken ücret” uygulamasn kullanan şirket sayısı ve sisteme dahil olan çalışan sayısı hızla artyor

1 TEMMUZ, 2010

İTİBAR GETİREN İŞLER
Araştırmalar

İTİBAR GETİREN İŞLER

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

SOSYAL OLAN DAHA FAZLA KAZANACAK.
Araştırmalar

SOSYAL OLAN DAHA FAZLA KAZANACAK.

Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.

1 TEMMUZ, 2010

YENİ HEDEF 30 MİLYON BANKASIZ!
Araştırmalar

YENİ HEDEF 30 MİLYON BANKASIZ!

Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.

1 TEMMUZ, 2010

HATA OLUR,TEKRARINI AFFETMEM
Araştırmalar

HATA OLUR,TEKRARINI AFFETMEM

Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.

1 TEMMUZ, 2010

YABANCININ İLK DURAĞI
Araştırmalar

YABANCININ İLK DURAĞI

Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?

1 TEMMUZ, 2010

SELDEKİ KAYIP KÂRI DÜŞÜRECEK
Araştırmalar

SELDEKİ KAYIP KÂRI DÜŞÜRECEK

Sel felaketinin zararı artırarak yıl sonu rakamlarını daha da olumsuz etkileyeceği düşünülüyor.

1 EKİM, 2009