Araştırmalar

CEO'LARI VURACAK 10 HASTALIK
Araştırmalar

CEO'LARI VURACAK 10 HASTALIK

Önemli olan ise bu “hastalıkların” bilincinde olup önceden önlem almak...

1 EKİM, 2009

SÜPER LİG’DE TABLO DEĞİŞTİ
Araştırmalar

SÜPER LİG’DE TABLO DEĞİŞTİ

Yeni dönemde, artan rekabetin de etkisiyle liderliği elde tutmak daha da zorlaşacak.

1 EKİM, 2009

SELDEKİ KAYIP KÂRI DÜŞÜRECEK
Araştırmalar

SELDEKİ KAYIP KÂRI DÜŞÜRECEK

Sel felaketinin zararı artırarak yıl sonu rakamlarını daha da olumsuz etkileyeceği düşünülüyor.

1 EKİM, 2009

GÜCÜN 9 SIRRI
Araştırmalar

GÜCÜN 9 SIRRI

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

POZİSYONU DOLDURMA SÜRESİ UZADI
Araştırmalar

POZİSYONU DOLDURMA SÜRESİ UZADI

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

UMUT VEREN YEŞİL FİLİZLER
Araştırmalar

UMUT VEREN YEŞİL FİLİZLER

Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.

1 EYLÜL, 2009

GELECEK YENİ NESİL  FOSONDA MI?
Araştırmalar

GELECEK YENİ NESİL FOSONDA MI?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

HER İKİNCİ AYNI DEĞİL!
Araştırmalar

HER İKİNCİ AYNI DEĞİL!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

DEĞİŞİM MESAJLARI GELİYOR
Araştırmalar

DEĞİŞİM MESAJLARI GELİYOR

“Yönetim Kurulu Araştırması 2009”, somut bilgiler içeriyor.

1 EYLÜL, 2009

EN KRİTİK EŞİKLER!
Araştırmalar

EN KRİTİK EŞİKLER!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ
Araştırmalar

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

"FİYAT ÖNE ÇIKIYOR DEĞİŞİMİN TAM ZAMANI"
Araştırmalar

"FİYAT ÖNE ÇIKIYOR DEĞİŞİMİN TAM ZAMANI"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

SIFIR KÂRA DOĞRU
Araştırmalar

SIFIR KÂRA DOĞRU

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

KÖTÜ MALİYET AVCILARI
Araştırmalar

KÖTÜ MALİYET AVCILARI

Yönetim uzmanlarına göre önemli olan, “kötü maliyet”leri bulup onlardan kurtulmaya çalışmak

1 AĞUSTOS, 2009

İLK 6 YILA DİKKAT
Araştırmalar

İLK 6 YILA DİKKAT

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009