Türkiye'de büyük şirketlerin yönetim koltuklarında oturanlar her yıl hedeflerine göre "yapılacaklar listesi" oluşturuyor.
Yeni dönemde de hem yeni ürünler hem büyüme anlamında istikrarlı bir gelişme planları var.
THY küresel marka olma, Teknosa yaygınlık, BİM düşük maliyet, LC Waikiki ise odaklanma stratejisinden uzun yıllardır taviz vermiyor...
Başarılarıyla dikkat çeken ikinci kuşak patronlar, büyümede daha agresif...
Coca-Cola'nın CEO'su Muhtar Kent, kendinden sonra göreve gelmeye aday 10 kişiyi belirlemiş durumda...
Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.
Son dönemde iş dünyasında gözlenen bir eğilim var. Tahmin edilenin aksine 2012 yılına yönelik beklentiler kötü değil...
KSS kavramı, Türk iş dünyasının gözünde nereden nereye geldi?
Capital'in "Türkiye'nin Sosyal Sorumluluk Liderleri" araştırması, bu yıl da çok önemli veriler içeriyor.
Bankalar, bankacılık dışı finansal ürünler önemli bir gelir kaynağı haline gelmiş durumda.
Banka kredileri, son 10 yıldır hızlı bir büyüme trendinde.