3. kuşak çikolatacının iddialı hedefi

Ahmet Özokur, sorularımızı yanıtladı.

1.06.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
3. kuşak çikolatacının iddialı hedefi


“ÇİKOLATALI GOFRET GÜNDE 2,5 MİLYON ADET SATIYOR”
TÜKETİM ARTTI

Türk tüketicisi yeni tatlara açık olmakla beraber, en çok Antep fıstıklı sonra da fındık çeşnili çikolataları severek tüketiyor. Bizim çikolata grubu olarak en fazla satış rakamı olan ürünümüz ise Ülker Çikolatalı Gofret. 1,5 yıl önce çikolata grubuna geçtiğimde Ülker Çikolatalı Gofret, günde 1,5 milyon adet satıyordu. Günlük satış rakamını ‘2 milyon adet yapabilir miyiz’ dedik. Grup içinde iç pazarlama kampanyası yaptık.
HEDEF 3 MİLYON
Eylül 2012’de günlük 2 milyon adet hedefini koyduk, Kasım 2012’de Ülker Çikolatalı Gofret satışlarımız 2,2 milyona ulaştı. Şu anda ise günlük 2,5 milyon adete koşuyor. Artık kendimize 3 milyon hedefi koyarız. Her yıl, yaklaşık satış rakamlarını 500 bin adet artırıyoruz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz