Çalışanlarımızı birbirine bağlıyor

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, Akbank’ın ödül motivasyonlarını Capital Awards’a anlattı.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Çalışanlarımızı birbirine bağlıyor
Akbank, geçtiğimiz yıl yurtiçinden ve yurtdışından 70 in üzerinde ödüle sahip oldu. Bankanın Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, bu ödüllerin ve başarıların başta marka değeri olmak üzere kurumsal itibar, farkındalık, müşteri sadakati gibi pek çok açıdan bankaya olumlu katkılar sağladığına inandıklarını anlatıyor. Yönetici, “ödül ve başarılarımız, türkiye’nin en iyi bankacıları arasında yer alan çalışanlarımızı birbirine daha da bağlıyor” diye konuşuyor. Türkiye finans sektörünün başarılı oyuncularından Akbank, sadece 2012 yılında yurtiçi ve yurtdışında 70’in üzerinde ödüle layık görüldü. “Başarılı stratejimiz ve çalışmalarımızla markamızı seçkin uluslararası sıralamalarda daha yukarılara taşımaya devam ediyoruz” diyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, alınan ödüllerin, Akbank’ın rekabetçi, dinamik, yenilikçi DNA’sının ve global platformda imza attığı en iyi uygulamaların tescili olduğunu anlatıyor. Bankanın marka değerine bu ödüllerin olumlu katkı sağladığını anlatan Göllü, “Kazandığımız başarıların kurumumuza başta marka değeri, kurumsal itibar, farkındalık, müşteri sadakati gibi pek çok açıdan olumlu katkılar sağladığına inanıyoruz. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, Akbank’ın ödül motivasyonlarını Capital Awards’a şöyle anlattı:

Akbank en çok ödül alan finans kuruluşlarından biri. Bu ödüllerden hangileri öne çıkıyor?
Global Finance, bankamızı 9 kez “Türkiye’nin En İyi Bankası” seçti. Akbank ayrıca Euromoney ve The Banker tarafından sırasıyla 6 ve 5 kez, bu ödülle onurlandırıldı. Diğer yandan, müşterilerimize ve diğer paydaşlarımıza değer katmak için geliştirdiğimiz strateji, ürün, hizmet ve uygulamalarımızdan pek çoğu, 2012 yılında yurtiçi ve yurtdışında 70’in üzerinde seçkin ödüle layık görüldü.~

Son olarak hangi ödülü aldınız?
Bankamız, Brand Finance tarafından hazırlanan “Dünyanın En Değerli 500 Banka Markası 2013” araştırmasında bir kez daha “Türkiye’nin En Değerli Banka Markası” oldu. Akbank olarak 2,121 milyar dolar olarak belirlenen marka değeriyle dünya genelinde 500 bankanın bulunduğu listede 86’ncı sırada yer alarak çok önemli bir uluslararası başarıya imza attık. Bankamız Brand Finance’in 2013 araştırmasında en iyi performansı gösteren Türk bankası oldu.

Sizin için bu ödülün anlamı nedir?
Akbank olarak Türkiye’nin kârlılığı, piyasa değeri en yüksek, en çağdaş kuramlarından biriyiz. Ancak Akbank’m gücü kârlılığının, finansal raporlara yansıyan rakamların çok ötesinde. Başarılı stratejimiz ve çalışmalarımızla markamızı seçkin uluslararası sıralamalarda daha yukarılara taşımaya devam ediyoruz. 2012’den sonra bu yıl da Brand Finance’in araştırmasında ‘Türkiye’nin En Değerli Banka Markası’ olmaktan memnuniyet duyuyoruz. Her şeyden önce kazandığımız bu ödüller ve başarılar, Akbank’ın itibarını daha da yükseltiyor. Bizi ödüle layık gören kurumlar ve kuruluşlar, dünyanın ve Türkiye’nin kendi alanlarında en seçkinleri. Tüm bu seçkin kurum ve kuruluşlar tarafından organize edilen yarışmalarda ve araştırmalarda aldığımız ödüller, Akbank’ın rekabetçi, dinamik, yenilikçi DNA’sının ve global platformda imza attığı en iyi uygulamaların tescili. Diğer yandan bankacılık ve kurumsal sosyal sorumluluk alanında gerçekleştirdiğimiz en iyi örneklerin yansıması olan bu ödül ve başarılar, marka değerimizin yükselmesine olumlu katkı sağlıyor. Kazandığımız başarıların kurumumuza başta marka değeri, kurumsal itibar, farkındalık, müşteri sadakati gibi pek çok açıdan olumlu katkılar sağladığına inanıyoruz. Başarılarımızın arkasında özverili ve fark yaratan çalışmalarıyla bankamızın en önemli varlığı olan Akbanklılar yer alıyor. Ödül ve başarılarımız Türkiye’nin en iyi bankacıları arasında yeralan çalışanlarımızı birbirine daha da bağlıyor.~

Ödü! almanızda sizce hangi süreçler etkili oldu?
Akbank olarak başta finans, teknoloji, tüketici ve müşteri dinamikleri olmak üzere ilgili tüm alanlardaki trendleri ve değişimleri yakından izliyoruz. Bu trendleri ve değişimleri daha ortaya çıkmadan önce ön görecek çalışmalar yürütüyoruz. Yatırımlarımızı da yeni trendler paralelinde şekillenecek ortamda müşterilerimize en iyi bankacılık deneyimini yaşatmaya devam edecek şekilde sürdürüyoruz. Alt yapımızı ve teknolojimizi bu çalışmalarımızı destekleyecek şekilde oluşturduk. Alt yapımıza, teknolojiye ve tüm yenilikçi ürünlerimizin arkasındaki itici güç olan çalışanlarımıza yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Bunun yanında kurumsal iletişim bölümündeki ekibimizle Türkiye ve dünyadaki seçkin ödülleri takip ediyoruz. Bu ekip, ödül başvuruları kapsamında banka içinde farklı bölüm ve birimler arasında koordinasyonu sağlıyor. Kazandığımız ödülleri ve başarıları, hem banka içi hem de banka dışı iletişimimize taşıyoruz. Hazırladığımız iç iletişim mesajları ve basın bültenleriyle başarılarımızı tüm paydaşlarımızla paylaşıyoruz.

Sosyal sorumluluk projelerinizle ödül kazandınız mı?
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramını ülkemizin gündeminde ön sıralara taşıyan, bu alanda öncü çalışmalara imza atan lider kurumlardan biriyiz. Çevre, kültür ve sanat, gençlik ve eğitim, girişimcilik alanlarındaki projelerimiz ve çalışanlarımızla, gerçekleştirdiğimiz gönüllülük faaliyetleriyle toplumumuza değer katan çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sosyal sorumluluk projelerimizle paydaşlarımızın refahını kalıcı kılan çalışmalar gerçekleştirirken bu alandaki faaliyetlerimizle farklı ödüller de kazanıyoruz.

‘ÖDÜLLER BİZİ TEŞVİK EDİYOR’
KÜLTÜRÜMÜZÜN BİR YANSIMASI

Akbank olarak yaptığımız her işi, en iyi şekilde yapmak, iş ve hizmet kalitemizi, müşteri memnuniyeti çıtamızı daha da yükseltmek öncelikli hedefimiz. Kazandığımız başarılar ve aldığımız ödüller, izlediğimiz tutarlı stratejilerin, başarılı performansımızın, hep yenilikçiliği ve en iyiyi hedefleyen Akbank kurum kültürünün bir yansıması ve takdiri.~
ÇALIŞANLARIMIZA ANLATIYORUZ
Aldığımız ödüller, kurumumuz için çok önemli. Ödüllerimizin kurum içinde ve dışında iletişimini doğru bir şekilde yapıyoruz. Akbanklılara aldığımız ödüllerin önemini, bu ödüllerin tüm Akbanklıların çalışmalarının ve başarısının sonucu olduğunu iç iletişim kanallarımız aracılığıyla duyuruyoruz. Aldığımız ödüller çalışanlarımızın motivasyonunu ve enerjilerini artırıyor. Hepimizi daha da iyi işler yapma yönünde teşvik ediyor. Bankamıza olan bağlılığımızı daha da artırıyor.
ETKİSİNİ ÖLÇÜYORUZ
Aynı zamanda markamızla ilgili araştırmalar yaptırıyoruz. Bu araştırmalarda kazandığımız ödüllerin, paydaşlarımızın Akbank itibar algısına etkisini ölçümlüyoruz. Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve diğer tüm paydaşlarımızdan aldığımız olumlu geri bildirimler, ödüller konusundaki çalışmalarımızın doğru yönde olduğunu teyit ediyor.


Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz