Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.
En iyi yolun görsel etki yaratmak olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Görseli bir çekiç, sözcükleri de çivi olarak hayal edin. Çivileri tüketicinin beynine kazımanın en iyi yolu görsel çekiç kullanmaktır.” Ries’a göre bugün Coca-Cola’nın ikonik şişesi, KFC’nin ünlü adamı bu konuda en başarılı örnekler arasında yer alıyor. Ona göre dünyada milyonlarca insan, bu görselleri gördüğünde markaya dair birçok fikir elde edebiliyor. Bu da görsel çekiç kullanımını başarılı kılıyor. Yine de yapılan çalışmalar, markaların sadece yüzde 1’inin “görsel çekiç” yaratmakta başarılı olduğunu gösteriyor. İşte Ries da bu nedenle uyarıyor ve “İlk önce neyin görsel çekiç olabileceğine dair inceleme yapmanız gerekiyor. Sektörler arasında görsel çekiçten yararlanma açısından farklılıklar var. Hizmet sektörü, görsel çekiçten daha çok yararlanır. Sigorta ve araç kiralama gibi sektörler bunların başında geliyor” diye konuşuyor.Pazarlama uzmanı ve “Visual Hammer” GÖRSEL ÇEKÎÇLE KAZANANLAR (Görsel Çekiç) kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı:~
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?