Sorumluluk bilinciyle hareket ediyoruz

Efes Türkiye’nin Genel Müdürü Altuğ Aksoy, sorularımızı yanıtladı.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Sorumluluk bilinciyle hareket ediyoruz
Türkiye’de bira denince akla gelen ilk markalardan biri Efes Pilsen. 80 farklı ülkede bira severlerle buluşan Efes Türkiye’nin Genel Müdürü Altuğ Aksoy, bünyelerindeki markalarla aldıkları kalite ödüllerinin yanı sıra kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin de kendileri için önemini vurguluyor: “Bu alanda yenilikçi ve farklı projelerde öncü olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Attığımız her adımda bizi biz yapan bazı değerlerimiz var. Bunlardan bir tanesi de ‘Sorumluluk’. ödül aldığımız projelerin de yenilikçi olması ve aynı zamanda sürdürülebilirliğe katkı sağlaması, önem verdiğimiz kriterlerin başında geliyor” diye konuşuyor. Efes Pilsen, 44 yıl önce markasıyla Türkiye’de başladığı yolculuğuna, bugün Avrupa’nın 5’inci, dünyanın 12’nci büyük bira üreticisi olarak devam ediyor. Efes Türkiye Genel Müdürü Altuğ Aksoy, Türkiye’de üretilen biraların kalite ve lezzetlerinin dünya sıralamalarına girmesinin hem markalarının hem de üretim ve kalite çeşitliliğinin ülkemizin damak tadını temsili açısından önemli olduğunu vurguluyor. 80 farklı ülkede bira severlerle buluşan Efes Türkiye, bünyesindeki markalarla bugüne dek 14 uluslararası kalite ve lezzet madalyası kazandı. Ürünleriyle dünyanın önde gelen kalite ve lezzet ödüllerine başvuracaklarını belirten Aksoy, “Ödül aldığımız projelerin de yenilikçi ve aynı zamanda sürdürülebilirliğe katkı sağlaması, önem verdiğimiz kriterlerin başında geliyor” diyor.

Son yıllarda aldığınız hangi ödüller öne çıkıyor?
Bizi bu yıl en çok gururlandıran ve global ölçekte ne kadar doğru işler yaptığımızı gösteren bazı araştırma sonuçlarından bahsetmek isterim. Uluslararası pazar araştırması ve danışmanlık firması Millward Brown Optimor’un 2012 yılında Türk markaları için ilk kez gerçekleştirdiği BrandZ En Değerli 100 Küresel Marka Araştırması’nda Türkiye’nin en değerli 3’üncü markası seçilmenin gururunu yaşadık. Yine uluslararası marka derecelendirme kuruluşu olan Brand Finance’in 2012 sonuçlarına göre “Türkiye’nin En Değerli Markaları’ sıralamasında 6’ncı sırada yer aldık. Superbrands Türkiye tarafından hazırlanan “Türkiye’nin Süper Markaları” listesinde bu yıl bir kez daha yerimizi aldık.

Enerji alanında da yaptığınız projelerden aldığınız ödüller var sanıyorum...
Evet, bu alanda da çalışmalarımız var. Sürdürülebilir bir gelecek yaratmak amacıyla başlattığımız Lüleburgaz fabrikamızdaki enerji tasarrufu konulu projelerimizle son 3 yıllık dönemde enerji tüketimlerini en fazla düşüren fabrika olarak “En Verimli Endüstriyel Tesis” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldük ve "2007 Yılı Türkiye'nin En Verimli Endüstriyel Tesisi" seçildik. Üretim tesislerimizde uyguladığımız yönetim sistemleriyle tüketicilere kaliteli ve güvenli ürünleri, emniyetli çalışma ortamlarında, en az enerji tüketimi ve doğaya en az etkiyle üretim yapma misyonuyla çalışıyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz