Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.
"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor
Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.
"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”
Uzun ömürlü olmak isteyen şirketlere de İK'yı gündemlerinin ana maddelerinden biri yapmalarını tavsiye ediyor.
GHIZZONI yeni kuralların, demografik değişimin ve yeni oyuncularla rekabetin hakim olduğu yeni bir paradigmaya işaret ediyor.
2008'de Koç Grubu'nun hisselerini aldığından bu yana kendi markasıyla faaliyette olan şirket, elementer tarafta ilk 3'te, bireysel emeklilikte ilk 5'te yer alıyor.
Alp Keler, "TL ağırlıklı portföy öneriyoruz. Borsada iç piyasaya yönelik üretim yapan ve temettü verimi yüksek hisseler portföylere alınabilir" diyor
Şüphesiz bankacılık sektöründe bugüne kadar yaşanan satın alma ve birleşmelerin en çok ses getireni, Akbank-Citibank ortaklığıydı.
"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.
Şarık Tara,Bir şirketin cirosunun en az yüzde 30'unun, en fazla yüzde 70'inin yurtdışı işlerden gelmesi gerektiğine inanıyor.