"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik
"Ödül kazandıktan 3 yıl sonra satışlarda yüzde 17, Hisse değerinde yüzde 36 artış yakalayanlar var."
KALDER kurumların rekabet ortamında farklılaşmasını sağlamak istiyor.
"Çabalarımızın objektif ve prestijli bir bakıştan ödüllendirilmesi kayda değer bir motivasyon sağlıyor."
Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.
Türkiye'de de önümüzdeki 5 yıl için yüzde 15-20 büyüme hedefi koyuyor.
Şarık Tara,Bir şirketin cirosunun en az yüzde 30'unun, en fazla yüzde 70'inin yurtdışı işlerden gelmesi gerektiğine inanıyor.
"Ticari bankacılık yapmaya devam edeceğiz. Bireyselin payı değişmeyecek. Hedefimiz ilk 10 banka arasında olmak"
Şirket, hayat kalitesi, sağlığın gelişmesi ve gençlere yönelik kurumsal sosyal sorumluluk projelerine odaklanıyor.
Türkiye'nin köklü ve önde gelen gruplarında son dönemde önemli bir hareketlilik söz konusu.
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik