Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik
KALDER kurumların rekabet ortamında farklılaşmasını sağlamak istiyor.
Türkiye'nin köklü ve önde gelen gruplarında son dönemde önemli bir hareketlilik söz konusu.
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
"Çabalarımızın objektif ve prestijli bir bakıştan ödüllendirilmesi kayda değer bir motivasyon sağlıyor."
Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik
Şarık Tara,Bir şirketin cirosunun en az yüzde 30'unun, en fazla yüzde 70'inin yurtdışı işlerden gelmesi gerektiğine inanıyor.
Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.
"Ticari bankacılık yapmaya devam edeceğiz. Bireyselin payı değişmeyecek. Hedefimiz ilk 10 banka arasında olmak"
Türkiye'de de önümüzdeki 5 yıl için yüzde 15-20 büyüme hedefi koyuyor.
Türkiye birçok Batı ülkesini geride bırakıyor ama yine de alınması gereken çok yol var.
Son 1 yıldır sektörde toparlanma var. Yaralarını saran sektör, 2011 'de rekabete ve büyümeye hazırlanıyor
Özer, hisse seçiminde ise sanayi kağıtlarına dikkat çekiyor.
Ahmet Zorlu son dönemin iddialı patronlarından biri