"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.
Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik
Türkiye'de de önümüzdeki 5 yıl için yüzde 15-20 büyüme hedefi koyuyor.
Şirket, hayat kalitesi, sağlığın gelişmesi ve gençlere yönelik kurumsal sosyal sorumluluk projelerine odaklanıyor.
Şarık Tara,Bir şirketin cirosunun en az yüzde 30'unun, en fazla yüzde 70'inin yurtdışı işlerden gelmesi gerektiğine inanıyor.
Türkiye'nin köklü ve önde gelen gruplarında son dönemde önemli bir hareketlilik söz konusu.
"Ticari bankacılık yapmaya devam edeceğiz. Bireyselin payı değişmeyecek. Hedefimiz ilk 10 banka arasında olmak"
"Şu an Ortadoğu ve Irak pazarını hedef alacak şekilde Suriye ya da Ürdün üzerine bir çalışmamız var."
"Ödül kazandıktan 3 yıl sonra satışlarda yüzde 17, Hisse değerinde yüzde 36 artış yakalayanlar var."
Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik
KALDER kurumların rekabet ortamında farklılaşmasını sağlamak istiyor.
Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.
"Çabalarımızın objektif ve prestijli bir bakıştan ödüllendirilmesi kayda değer bir motivasyon sağlıyor."