Söyleşiler

Söyleşiler

Müşterinin çıkarını gözeten başarır

Don Peppers, sosyal medyanın yaygınlaşmasıyla birlikte tüketicinin güven ve şeffaflık ihtiyacının hiç olmadığı kadar arttığını söylüyor.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Fırsat peşinde

Kriz bitti, ancak iş dünyasında arayış sürüyor.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Grubu 2017'ye hazırlıyorum

Çelik ile 42 yıllık iş yaşamının öyküsünü ve Sinpaş Grubu'nun bundan sonraki rotasını konuştuk.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Bölge için üreteceğiz

DICK VELINGS, Marshall Boya'nın ilk yabancı CEO'su...

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Patronun ideal CEO’su

Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Fasoncu nasıl global marka oldu?

Aslında Tayvanlı HTC'nin hikayesi, yüzlerce yönetim kitabında işlenen konuların bir özeti gibi...

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Danışmanlara direndik, yolumuza devam ettik

HASAN SUBAŞI, Arçelik'in yarım asrına tanıklık etmiş bir isim.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Sabancı'nın yeni iş planı

Enerjide büyük yatırım planımız var. Yeni işler de yaratacağız.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Zirveye taşıyan kritik dönemeç

Türk iş dünyasında, kadın yöneticilerin gücü her yıl artıyor.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Babam gibi Sultanhamam mezunuyum

Zorlu Center projesinin her aşamasıyla ilgileniyor, bu işi eşsiz bir öğrenme fırsatı, çok değerli ve "lüks" bir deneyim olarak görüyor.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Birkaç sektörde fırsat kolluyoruz

Ortadoğu'nun önde gelen işadamının Türkiye planı

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Avcılarımız şirket peşinde

Esas Holding,gerçekleştirdiği iddialı satın almalarla da adından sıklıkla söz ettiriyor.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

2011 Satın alma yılımız olacak

Albayrak, son 10 yılın en hızlı büyüyen gruplarının başında geliyor

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

İlk hedef yatırım

Lojistik sektörü, canlanan ekonomiyle birlikte eski iyi günlerine geri döndü.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Şirketteki B faktörü

B takımını göz ardı etmeden onlarla açık iletişim kurabilen, teşekkür etmesini bilen, fırsat eşitliği veren yöneticiler bir adım önde oluyor.

1 MAYIS, 2011