Türkiye Finans Bankası, 2009 yılından bu yana büyük bir değişimden geçiyor.
Sadece Türk iş dünyasına değil aldıkları kararlar ve eylemleriyle dünya ticaretine de yön veriyorlar.
Yapı Kredi bu yıl kredilerde sektör genelindeki yüzde 25 limitini, mevduatta ise yüzde 20 civarında bir büyümeyi yakalamak hedefinde.
İş dünyasında gücün tanımı sürekli değişiyor.
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
IC Holding, 10 yıl önce 100 milyon dolarlık bir şirket iken hızlı bir büyüme temposuyla 2010'da 1,3 milyar dolarlık ciroya ulaştı.
Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.
"Değişimi, demokrasiyi istemeyenler" olarak nitelendirdiği bazı TÜSİAD üyelerini sıkı şekilde eleştiriyor
İnternet üzerinden alışverişin son yıllarda arttığını rakamlar doğruluyor.
E-ticaret son yılların en hızlı büyüyen alanlarından biri.
"İnteraktif pazarlamanın en önemli avantajı pazarlama iletişiminin maliyetini azaltması"
"Hayalim, Yıldız'ı en farklı ürünlerle para kazanan şirket yapmak"
"İnsan bir süre sonra acaba dışarıda neler var diye merak etmeye başlıyor..."
Denizcilik, büyük patronların gözde yatırım alanlarından biri.
Milyar dolar ciroya ulaşmak sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada devler ligine adım atmanın anahtarı.