Unilever 2011’de pazarlama yatırımlarını artırıyor

"Büyüme sihirli bir kelime, biz de her adımda bu kavramı düşünerek hareket ediyoruz" diyen Seçkin, en iyi yılda bile neyi daha iyi yapacağız diye düşündüklerini vurguluyor.

1.04.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Unilever 2011’de pazarlama yatırımlarını artırıyor

Unilever Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin'den aldığım bilgilere göre geçtiğimiz yıl Unilever Gıda markaları Algida, Knorr, Calve ve Lipton pazar ortalamalarından daha yüksek oranlarda büyüme elde etmiş. 2011'de hedeflenen büyümeyi yakalamak için pazarlama yatırımlarını artıracakları bilgisini veren Mustafa Seçkin, çalışanlarının büyümeye açık bir düşünce sistemine sahip olmasını çok önemsediklerini belirtiyor. "Büyüme sihirli bir kelime, biz de her adımda bu kavramı düşünerek hareket ediyoruz" diyen Seçkin, en iyi yılda bile neyi daha iyi yapacağız diye düşündüklerini vurguluyor.

MARKA YARATMAK İSTEYENLERE SORULAR

Marka yaratma ve yaşatma konusunda küresel bir liderliğe sahip olan Unilever'in gıda pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Mustafa Seçkin'e marka yaratmanın sırrını sordum. Aşağıdaki sorularla yanıt verdi.
1. Mevcut bir markanız var mı? Sıfırdan bir marka yaratmanın çok maliyetli olduğunu unutmayın.
2. Kurumunuzun inovasyon kabiliyeti var mı?
3. Türkiye çapında dağıtım ve ulaştırma imkanınız var nı?
4. Markanıza en az üç yıl destek verecek kaynağınız var mı?
5. Reklam, tanıtım ve iletişime ayıracak bütçeye sahip misiniz?

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz