Ciro 3 yılda 2 katına çıkacak

Yönetim raporlarındaki Fransızca kelimeleri Türkçeleştirmekle uğraşan Mehmet Nane’yle CarrefourSA’da başlattığı büyük dönüşümü ve orta vadeli planlarını konuştuk...

30 MART, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Ciro 3 yılda 2 katına çıkacak
8 yılda Teknosa’yı 2 milyar TL’lik büyüklüğe çıkaran  Mehmet Nane, 5 ay önce CarrefourSA’nın başına geçti. Yeni misyonu ise CarrefourSA’daki büyük dönüşümü gerçekleştirip şirketi tekrar eski parlak günlerine kavuşturmak. Bu hedef doğrultusunda orta vadeli planını hazırlayan Nane, “Artık CarrefourSA Türk perakendesine daha yakın olacak” diyor. CarrefourSA’da 2014’ün büyük sıçrama ve dönüşüm yılı olacağını söyleyen Nane, “Önümüzdeki 3 yılda ciromuzu 2 katına çıkararak 5 milyar TL’ye ulaştırmayı hedefliyoruz” diye konuşuyor.

Sabancı Grubu, ortağı olduğu CarrefourSA’da kötü gidişe son vermek için çoğunluk hisseyi eline alınca yaptığı ilk iş, grupta perakende konusundaki en tecrübeli isim olan Mehmet Nane yi şirketin başına getirmek oldu. 8 yıl boyunca Teknosa’yı yöneten ve birçok başarıya imza atan Nane, geçtiğimiz temmuz ayında resmen CarrefourSA’nın genel müdürü olarak göreve başladı.

Sadece o değil, Teknosa’nın kritik pozisyonlarındaki 15 yöneticisi de Nane’yle birlikte CarrefourSA’nın beyin takımına geçti. Nane, insan kaynaklarından satın almaya, pazarlamadan bilgi işleme kadar CarrefourSA’daki kritik pozisyonlara kendi ekibini yerleştirdi.

CarrefourSA’nın 20 yıllık tarihinde ilk Türk genel müdürü olan Nane’nin, şirketi için orta ve uzun vadeli hedefleri net. Nane, insan kaynaklarından teknolojiye, organizasyon yapısından işleyişine kadar şirket içinde büyük bir dönüşüm planlıyor. CarrefourSA’nın yeni dönemi için “Bundan sonra trendleri ve müşteri taleplerini daha sıkı takip edeceğiz” diyen Nane, şirkette teknoloji ve insan kaynakları alanında yaptığı yeniliklerden sonra daha hızlı, daha esnek, daha verimli olacaklarını söylüyor.

Yeni pozisyonu sonrası Teknosa’daki iş hayatına göre daha yoğun ve hızlı bir temponun içinde olduğunu söyleyen Nane, en büyük hedefinin 2016 sonuna kadar CarrefourSA’nın cirosunu 2 katına çıkartarak 5 milyar TL’yi yakalamak olduğunu belirtiyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz