SEKTÖRLER

Diğer Sektörler

Dünya Şirketi Nasıl Olunur

Dünyanın neresine giderseniz gidin IBM, Microsoft, General Electric, Ford ve Toyota gibi şirketlerin faaliyetlerini görürsünüz. Bütün dünyada tanınan bu şirketler, ciro, faaliyetl pazar güçleri ve ...

1 HAZİRAN, 2002

Diğer Sektörler

5 Sektöre Dikkat

Çay, terlik, hediyelik cam, kuyum ve ayakkabı... Bu beş sektör, son dönemde inanılmaz hareketli günler yaşıyor, büyük bir değişimden geçiyor. Tamamında kurumsallaşma, marka üretimi ve ihracat atağı...

1 HAZİRAN, 2002

Diğer Sektörler

Giyimin İç Analizi

Hazır giyim sektöründe hep ihracattan söz ediliyor, 7.4 milyar dolara yaklaşan gelire dikkat çekiliyor. Oysa, iç Pazar da önemli bir potansiyel içeriyor. Kimine göre 6, kimine göre 10 milyar dolarl...

1 HAZİRAN, 2002

Diğer Sektörler

Eximbank Ne Yapacak?

Ahmet Kılıçoğlu / Eximbank Genel Müdürü   Eximbank Genel Müdürü Ahmet Kılıçoğlu, yeni döneme ilişkin görüş ve planlarını açıklarken, ilginç saptamalarda bulunuyor. “Her zaman ayakta kalacak...

1 HAZİRAN, 2002

Diğer Sektörler

Büyük Krizin Neresindeyiz?

Büyüme, canlanma, hareketlilik, olumlu sinyaller... Son dönemde ekonomi ve sektörlerden benzer haberler geliyor, çeşitli yorumlar yapılıyor. Beyaz eşyadan gıdaya, sektörlerdeki son durumla ilgili a...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

İnternette Yeni Dönem

Tamer Özmen / Doğan Online CEO'su   Tamer Özmen, çok genç bir yönetici... 1962 doğumlu. Türk iş dünyası için yeni bir isim... Doğan Online’a (DOL) CEO olarak transfer edildiğinde, internet ...

1 MAYIS, 2002

Perakende

Her Şeyi Satma Dönemi Sona Erdi

Servet Topaloğlu / Tansaş Genel Müdürü   Servet Topaloğlu, Tansaş’ın yeni genel müdürü... Zor bir dönemde bu görevi üstlendi. Ancak, hemen kolları sıvadı, takımını oluşturdu. Ardından şirke...

1 MAYIS, 2002

Otomotiv

Kimler Vazgeçti

Orta sınıfın otomobilleri olarak kabul edilen Kuş serisini, Lada ve Suzuki Swift’de inanılmaz düşüşler oldu. Aile tipinde de öyle... Yöneticileri hedefleyen C segmentinin de farkı yok. Otomobildeki...

1 MAYIS, 2002

Diğer Sektörler

Reklamın Gerçek Gücü

Ekonomideki kriz nedeniyle son 1 yıldır bazı şirketler reklamlara, büyük kampanyalara yöneldi. Bazıları satış, bir bölümü de imajı hedefledi. Ancak, sonuç, satış ve müşteri sayısına hemen yansıdı. ...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

E-Sigorta Hazırlığı

Bankacılık, finans sektörünün internetteki yıldızı oldu. Sanal bankalar, Türkiye’de, dünyada olduğu gibi çok hızlı gelişirken, sigortacılık biraz gölgede kaldı. Üstelik sadece Türkiye’de değil, büt...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

Bilişimin Yeni Fırsat Haritası

Telekomünikasyonda 2004 yılının önemini herkes biliyor... Sektörde tekelin kalkacağı, liberalleşmenin başlayacağı bu yılın heyecanı, hazırlığı şimdiden başladı. Bunun bir adımı da Bakanlar Kurulu’n...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

Bilişim Stratejisi Yeniden Oluşuyor

Emrehan Halıcı / DSP Grupbaşkanvekili İlk Türkiye Bilişim Şurası Mayıs başında toplanıyor. Birinci amaç Türkiye´nin bilgi toplumuna ulaşma hedefini devlet politikası haline getirmek. Şura bu konu...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

AB’ye Özel Portal

Volkan Vural / AB Genel Sekreteri Avrupa Birliği Genel Sekreterliği, www.abgs.org.tr adlı bir portal oluşturdu. Daha önce bir siteye sahip olan kurum, bu interaktif portal ile, özel sektörden sok...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

AB’ye Özel Portal

Volkan Vural / AB Genel Sekreteri Avrupa Birliği Genel Sekreterliği, www.abgs.org.tr adlı bir portal oluşturdu. Daha önce bir siteye sahip olan kurum, bu interaktif portal ile, özel sektörden sok...

1 MAYIS, 2002

Teknoloji

Pazarlamada E-Mail Rüzgarı

Jeanney Mullen / eMMetrics Genel Müdürü Jeanney Mullen, ABD’de son dönemde öne çıkan pazarlama uzmanlarından... Bazı ekonomi dergileri onu “e-mail marketing” gurusu olarak nitelendiriyor. Çok say...

1 MAYIS, 2002