Ozan Diren’le Dimes’in 1997 yılından sonraki hızlı atağını, reklam ve pazarlamayla ulaşılan yeni gücünü, yurtdışı piyasalara açılma öyküsünü konuştuk:
Bu büyük dönüşümün mimarlarından Vahap Küçük’le bir araya geldim. Kendi ağzından LC Waikiki’nin başarılı değişimini ve bu değişimin ardından şirketin nasıl Türkiye’nin en büyük hazır giyim devi olmayı başardığını konuştum:.
Türkiye’nin son 10 yılda en hızlı büyüyen gruplarından Keskinoğlu’nun bu büyüme başarısını şirketin yönetim kurulu başkanı Fevzi Keskinoğlu’yla konuştuk.
Gayrimenkul sektörünün önemli markalarından birinin yaratıcısı Avni Çelik’in ağzından kendisini başarıya taşıyan diğer detayları...
Türk iş dünyasının önemli isimlerinden Nafi Güral’ın ağzından bu başarının sırları ve yeni girişiminin öyküsü...
Grubun da otomatiğe bağlanmış bir fark yaratma kültürü var” diyen Cem Boyner’le yeni ve başarılı marka yaratma stratejisini konuştuk.
Nurettin Eroğlu’yla 37 ülkede 650 mağazaya ulaşan dev zinciri nasıl oluşturduğunu ve bu agresif büyümeyi nasıl yönettiğini konuştuk.
Mehmet Ziylan, dünyanın önde gelen markasını nasıl ikna ettiğini ve bu satın alma sonrasında dünya ligine nasıl girmeyi başardığını anlattı.
Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurulları Başkanı Enver Yücel’le yurtdışı açılımını nasıl gerçekleştirdiğini ve bu alanda nasıl başarı elde ettiğini konuştuk.