Son 15 yıldır ortalama yüzde 20 büyüyen bir markayı perakende gibi zor bir sektörde nasıl yarattıklarını ise şöyle özetledi.
Dünyagöz Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Eray Kapıcıoğlu’yla Türkiye’nin ilk branş hastanesinin nasıl yarattığını ve sektörde yarattığı ilkleri konuştuk.
Tuğrul Tekbulut, Logo Yazılım’ın bugünlere nasıl geldiğini ve başarısının sırrını Tekbulut, şöyle anlatıyor:
Bu başarıda söz sahibi olan Makro Market Genel Müdürü Mehmet Songör, Son 15 yıldır ortalama yüzde 20 büyüyen bir markayı perakende gibi zor bir sektörde nasıl yarattıklarını özetledi.
BimeksYönetim Kurulu Başkanı Murat Akgiray, Bimeks’in neyi farklı yapıp dünya devlerinin başarılı olamadığı elektronik perakende sektöründe ön sıralara geçmeyi başardığını ise şöyle anlatıyor...
Sarten Ambalaj Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Sarıbekir, küçük bir ambalaj şirketinden bir ambalaj devine dönüşme hikayelerini ise şöyle anlatıyor.
Hasan Önder’in ağzından bu hızlı büyümenin arkasında yatan refleksler ve kısa sürede ulaştıkları hacmin başarı öyküsünü dinledik.
Erol Bilecik, Türkiye’de olmayan bir modeli uygulayarak, dünya markalarının tercih ettiği şirket olmalarının arkasındaki başarı öyküsünün detaylarını anlattı.
Başta “Olur mu” denilen ancak şu anda herkesin son derece başarılı bulduğu Simit Sarayı fikrini nasıl hayata geçirdiğini Okutur’un ağzından dinledim. İşte detayları...
Nef’in diğer farklarını ve son dönemde yakaladığı başarının sırrını Erden Timur’dan dinledim. İşte sizler için önemli bulduğum birkaç satırbaşı...
Doğtaş Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, Doğtaş’ı bugün sektörde mobilya yatırımcıları alanında 2’nci sıraya nasıl taşıdıklarını anlattı.
Yılmaz Yılmaz’la, hazır giyim gibi rekabetin bol olduğu bir sektörde zirveye doğru basamakları nasıl çıktıklarını konuştuk.
Nihat Özdemir’le Limak’ın bu hızlı büyüyüşünü, altyapı projelerindeki iddiasını ve 3’üncü Havalimanı İhalesi’ni konuştuk.