Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
Geçtiğimiz
ay Paris’de düzenlenen Dünya Perakende Kongresi, (World Retail
Congress-WRC) sektörün efsane isimlerine ev sahipliği yaptı. 1.500
katılımcı,6-7 Ekim tarihlerinde, dijital dünyada perakendenin yol
haritasının ne olması gerektiği sorusuna yanıt aradı. Martha Stewart,
Carrefour CEO’su Georges Plassat, Louis Vuitton’un efsanevi başkanı Yves
Carcelle’in yanı sıra Tesco, American Eagle, Google, E-Bay, Facebook,
Kingfisher, Mothercare, Vente Privee, MasterCard, Galeries Lafayettes ve
Coca-Cola gibi küresel markaların tepe yöneticileri, stratejilerini ve
görüşlerini paylaştı. WRC’nin tek Türk konuşmacısı Hepsiburada.com’un
Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner’di. 2013 WRC Dünya Perakende
Konferansı, dijital, mobil, yerel ve hızlı olmayan ve kendini sürekli
olarak yenileyemeyen şirketlerin yaşama şansı kalmayacağı gerçeğini bir
kez daha tüm açıklığıyla ortaya koydu...
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?