Senaryonun finali twitter'da yazıldı

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

3.08.2014 20:06:310
Paylaş Tweet Paylaş
Senaryonun finali twitter'da yazıldı


Sosyal medyada tanıtım filmine ilgi nasıl oldu?
İlk 5 gün gibi oldukça kısa bir zamandafilmi izleyen 17 bin kişi tweet attı, 400 binin üzerinde de görüntülenme elde ettik.

Bu proje bize hem yeni bir yöntemi deneme hem de dijital hedef kitlemize keyifli, esprili, genç ve dikkat çekici bir araçla ulaşma fırsatı sundu. Filmimizle festivalimizin bilinirliği artırırken projenin orijinal yapısıyla festival kapsamında sosyal medyada yayılımımızı da artırdık.

Peki, tanıtım filminin final senaryosu nasıl oluşturuldu?
Seçilen özel bir jüriyle final senaryosu seçildi. Seçilen senaryo Akbank Sanat Kısa Film Festivali final gecesinde gösterildi ve kazanan kişiye ödül verildi.

Festival için oluşturulan tanıtım projesinin hedef kitlesi kimlerdi ve proje hangi özellikleriyle benzerlerinden ayrıştı?

Bu projemizle sinemayı seven, filmlerin gücüne inanan herkesi hedefledik. Yani sinemacılar, fenomenler, bloggerlar, sinema severler, gençler, yaratıcılığına güvenen sosyal medyadaki herkes odağımızdaydı.

Projemiz bir yandan da kendi içinde festivalin doğasına çok uyumlu bir araç olarak takipçilerimizin dikkatini çekti. Akbank Kısa Film Festivali de yaratıcı kimliğine uygun bir şekilde, kendi tanıtım filminin sonunu son derece cesur bir şekilde izleyenlerin hayal gücüne bıraktı.

Film, ucu açık bir şekilde Youtube üzerinden yayınlandı ve sinemaseverler #bencesonra hashtag’iyle tweetler yazarak hayallerindeki sonu paylaştı. Jüri, #bencesonra hashtag’iyle toplanan yüzlerce tweeti değerlendirdi ve oy birliğiyle en güzel sonu seçti. Filmin sonu Ece Aras’ın yazdığı tweet’e göre çekildi ve Akbank Kısa Film Festivali’nin kapanış gecesinde sinemaseverlerle buluştu.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz