Akademi mezunları milyonu aştı

Türkiye'de şirket akademileri her geçen yıl mezunlarına mezun katarak etkilerini artırıyor.

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Akademi mezunları milyonu aştı

Programın yüzde 25’ini başarıyla tamamlayanlar Marco Polo, yüzde 50’sini bitirenler Vasco de Gama, yüzde 75’ine ulaşanlar Christopher Columbus ve yüzde 100 yapanlar ise Neil Armstrong unvanını aldı. 2012’de 33 çalışan, kişisel ihtiyaç ve pozisyon beklentilerine göre hazırlanan bireysel eğitim programını tamamlayarak Neil Armstrong olmaya hak kazandı.

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri Pazarlama Direktörü Arzu Uludağ Elazığ, bugüne dek programa toplam 50 kişinin katıldığını belirtiyor ve şunları ekliyor: “Öncelikli amacı kişisel gelişime katkı sağlamak olan program, bunun yanı sıra tüketiciyi memnun eden ürün ve projelerin hayata geçirilerek olumlu iş sonuçları yaratılması gibi hedefler üzerinde etkili sonuçlar yarattı. Ayrıca ekibin motivasyonun artırılması ve çalışan bağlılığının sağlanması açısından da önemli katkılar sağladı.”

TURKCELL HEDEFLERİNİ AŞTI
2006 yılında Turkcell Grup'un kurumsal üniversitesi olarak kurulan Turkcell Akademi, kurumsal
performansın artan bir şekilde sürekliliğini sağlamak için çalışıyor. Sınıf içi eğitimlerin yanı sıra web ve mobil tabanlı platformların yoğun olarak kullanıldığı Turkcell Akademi’de 2012 yılı sonu itibariyle eğitimlerin yüzde 85’i uzaktan eğitim teknolojileri kullanılarak gerçekleştirildi. Turkcell Grup ekosisteminde bugüne dek 669 bin 242 bin kişiye, 1 milyon 374 bin 532 bin saat eğitim verildi. Akademide “müşteri”, “teknoloji” ve “liderlik” başlıkları altında, tamamen Turkcell Grup’a özel tasarlanmış gelişim çözümleri eğitimleri yapıldı. Turkcell Grup yöneticilerine özel kurgulanmış ve 4 farklı yöneticilik seviyesine göre yürütülen Turkcell Grup Liderlik Gelişim Programı’nın yanı sıra Turkcell, Global Bilgi ve saha çalışanlarına yönelik “müşteri deneyimi”, “CRM”, “ürün, servis ve tarife bilinirliliği” ve “etkin satış yönetimi” gibi ana başlıklarda eğitimler verildi. Teknoloji odaklı 300’den fazla eğitimin yanı sıra “Hayata Ait Programlar” ile 27 ayrı mesleki uzmanlık eğitimi de Turkcell Akademide verilmeye devam ediyor. Turkcell Akademi Bölüm Yöneticisi Banu İşçi Sezen, hedeflerinin ötesinde bir başarı yakaladıklarına dikkat çekiyor ve şunları söylüyor: “Akademi, 2006 yılında kurulduğunda Turkcell çalışanlarının gelişimlerini sürekli kılma hedefi vardı. Bugün her bir çalışanın ortalama 45 saat eğitim aldığı, yılda 12 bin oyun tabanlı simülasyonlarm deneyimlendiği, 13 bin 500 öğrenciye teknoloji vizyonunun aktarıldığı bir strateji gelişim merkezi oldu.”

ÜNİVERSİTEDEN YETENEK KEŞFEDİYOR
Teknoloji şirketi Avea, “Avea Pazarlama Okulu”nu 2012 yılının Nisan ayında hayata geçirdi. Programa üniversite öğrencileri, farklı departmanlarda görev alan ancak kariyerini pazarlama alanında yapmak isteyen Avea çalışanları ile ikinci sınıf (12 ila 36 ay arasında) GSM sektörü deneyimine sahip Avea pazarlama departmanı çalışanları katılıyor. “Avea Pazarlama Okulu”nda pazarlamanın tüm detay ve süreçleri, teoriyle pratiği birleştirerek aktarılıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.