"Gönüllüler tüm Türkiye'ye ulaşıyor"

Başkanı Murat Göllü ile Akbank’ın kurumsal sosyal sorumluluk projelerini ve Akbanklı gönüllüleri konuştuk.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Gönüllüler tüm Türkiye'ye ulaşıyor
Akbank, sosyal sorumluluk bilincini çalışanlarına aşılayan kurumlardan biri. Eğitimden sanata çevreden üniversitelere kadar birçok alanda sosyal sorumluluk çalışmaları yürüten banka, değer yaratmaya odaklı yaklaşımıyla dikkat çekiyor. 2012’yi Gönüllülük Yılı ilan ettiklerini söyleyen Akbank Kurumsal iletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü “15 binin üzerinde çalışanımızla birçok gönüllülük çalışma,sı yürütüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki gönüllülük elçilerimizin liderliğinde toplumsal sorunlarda çözümün bir parçası olmaya çalışıyoruz” diyor. Türkiye’de uzun yıllar “kurumsal sosyal sorumluluk” kavramı hayırseverlerle özdeşleşti. Ancak bugün eğitimden çevreye, sanattan ekonomiye kadar birçok alanda yürütülen sosyal sorumluluk faaliyetlerine çalışanlar da direkt katılıyor. Büyük kurumlar da çalışanlarının kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının aktif birer parçası olmasını destekliyor. Sosyal sorumluluk bilincini çalışanlarına aşılayan kurumlardan biri de Akbank. Bankada kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine çalışanların gönüllü katılımına büyük önem veriliyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, 2012’yi gönüllülük yılı ilan ettiklerini, 15 bin çalışanlarıyla toplumsal sorunlarda çözümün bir parçası olmak için çalışmalarını hızlandırdıklarını söylüyor. Göllü, gelecek yılki hedeflerinin ise çok daha yaygın projelere imza atmak olduğunu belirtiyor. Özellikle Akbank’ın son dönemde başlattığı finansal okuryazarlık, tasarruf seferberliği gibi sosyal sorumluluk çalışmaları büyük ses getiriyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile Akbank’ın kurumsal sosyal sorumluluk projelerini ve Akbanklı gönüllüleri konuştuk:

“FARK YARATIYORUZ”
Akbank, bugün Türkiye’nin en değerli şirketlerinden biri ve uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan “Dünyanın En Değerli 500 Banka Markası 2012” sıralamasına göre yaklaşık 1,6 milyar dolar marka değeri ile ülkemizin “En Değerli Banka Markası”. Sahip olduğumuz bu gücü, toplumumuzun ve dünyamızın geleceğine yaptığımız yatırımları sürdürmek için kullanıyoruz. Bu kapsamda ülkemiz için fark yaratacak projeler gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarımızla sürdürülebilir değer yaratmaya odaklanıyoruz. 2011 yılında da sürdürebilirliğe yer verdiğimiz, uzun soluklu bir eğitim kampanyası ile çalışanlarımızın sürdürebilirliği içselleştirmesine ve iş süreçlerine entegre etmesine yönelik büyük bir adım attık. Şube müdürlerimizden güvenlik görevlilerimize kadar her seviyedeki çalışanımız bu eğitimlere katıldı. Sürdürülebilirliğin tüm çalışanlarımızın katkısıyla sağlanabileceğine inanıyoruz. Desteklediğimiz kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ile paydaşlarımızın ve gelecek nesillerin yaşam kalitesini artıran ve kalıcı kılan çalışmalara öncülük ediyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz