Örnek paydaş stratejileri

Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasındaki önde gelen şirketler, paydaşlarına özel bu çabalarını paylaştı...

15.02.2016 16:42:110
Paylaş Tweet Paylaş
Örnek paydaş stratejileri
"KÜRESEL ŞİRKET OLMA YOLUNDA İLERLİYORUZ"
Turkcell, “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” listesinde her yıl ya birinci ya ikinci oluyor. Şirketin beğeni ligindeki konumunu Turkcell Genel Müdürü KAAN TERZİOĞLU, şöyle değerlendiriyor: “Yıllardır Türkiye’nin en beğenilen şirketleri arasında hep en üst sıralarda yer aldık. Bu bize doğru yolda olduğumuzu söylüyor ve bundan sonrası için ilham veriyor. Turkcell’i lider cep telefonu operatöründen, bölgesel varlığı, küresel çözümleri olan entegre iletişim ve teknoloji hizmetleri devine dönüştüreceğiz.”
MÜŞTERİYİ ODAĞA ALDIK
2015 yılını organizasyonel dönüşüm programımızı hızla sürdürdüğümüz, bir yandan da yeni hedeflerimize koşmaya devam edeceğimiz bir yıl olarak tanımlamıştık. Bu süreçte müşteri merkezli, müşteriyi odağa alan bir hizmet anlayışını benimseyeceğimizi ifade ettik. Teknolojiyi kullanarak en iyi hizmeti sunmak için çalıştık. Müşterilerimizi dinleyerek onlar için yarattığımız değeri ve sunduğumuz hizmetleri azamiye ulaştırmayı hedefledik. DÜNYA MARKASI 2015 içinde Turkcell’imizi bir dünya markası yapma yolculuğuna da hızlı bir başlangıç yaptık. BİP adlı yeni nesil mesajlaşma servisimizi faaliyet gösterdiğimiz diğer ülkelerde de hizmete sunduk, Ukrayna’daki iştirakimizin Astelit’te payımızı yüzde 100’e tamamladık. Dünyanın en prestijli kredi derecelendirme kuruluşlarının üçünden de ‘yatırım yapılabilir’ notu alan Türkiye’den ilk şirket olduk.
YENİ HEDEFLER
Yıllardır Türkiye’nin en beğenilen şirketleri arasında hep en üst sıralarda yer aldık. Bu bize doğru yolda olduğumuzu söylüyor ve bundan sonrası için ilham veriyor. Önümüzdeki dönem için Turkcell’i müşteri odaklı, finansal performansı çok daha yüksek, bölgesinde lider ve küresel bir şirket olarak hayal ettik. Turkcell’i lider cep telefonu operatöründen, bölgesel varlığı, küresel çözümleri olan entegre iletişim ve teknoloji hizmetleri devine dönüştüreceğiz. Önümüzdeki yıllarda da en beğenilen şirketler sıralamasında zirvede yer almaya devam edeceğiz.

"AŞKLA ÇALIŞIP KALPLERDE YER BULUYORUZ"
Arçelik uzun yıllardır “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” listesinin üst sıralarında yer alıyor. Şirket, beğeni liginde 2015’te iki basamak yükselerek ilk 3 arasında kendine yer buldu. Arçelik A.Ş.’nin yeni genel müdürü HAKAN BULGURLU, “Arçelik ailesinin vazgeçilmez bireyleri olan müşterilerimize ve diğer tüm paydaşlarımıza dokunduğumuz her alanda onların kalbini kazanabilmek adına işimizi 60 yıldır aşkla yapıyoruz. Üretimden inovasyona, hizmetten tasarıma faaliyet gösterdiğimiz her noktada; yeniliğe ve işimize tutkuyla bağlıyız” diyor. 
EN SEVİLEN MARKA 
Üretimden inovasyona, hizmetten tasarıma faaliyet gösterdiğimiz her noktada; yeniliğe ve işimize güçlü tutku ve bağlılık duyuyoruz. Bizim bu tutkumuz, müşterilerimizin kalbinde de yankı buluyor. Arçelik’in uzun yıllardır Türkiye’nin en çok sevilen markası olmasını sağlıyor. Dünya çapındaki başarılarımızın arkasında küresel kimliğimiz ve yenilikçiliğe verdiğimiz önem yatıyor. İnovasyon gücümüz, AR-GE yetkinliğimiz ve 27 bin çalışma arkadaşımızın özverisi ile her pazara ve müşteri ihtiyacına uygun ürünler geliştirebiliyoruz. 
YENİ AR-GE MERKEZLERİ 
Müşterimizi iyi tanımak ve ihtiyaçlarını anlamak amacıyla dünya beyaz eşya pazarının yüzde 70’ini temsil eden 35 ülkede sürekli tüketici araştırmaları gerçekleştiriyoruz. İngiltere Cambridge’deki yeni Ar-Ge merkezimizin ardından gelecek dönemde Almanya ve ABD’de yeni merkezlerle global Ar-Ge ağımızı genişleteceğiz. Akıllı ev teknolojileri ile müşterilerimizin kullanım ihtiyaçlarını öğrenerek, onlara en uygun kişiselleştirilmiş kullanım programları sunacağız. 
ZİRVEYE TAŞIYANLAR 
Markalarımızı zirveye taşıyan iş ortaklarımız, çalışanlarımız, bayilerimiz ve tedarikçilerimizle de uzun yıllara dayanan güçlü bağlarımız var. Birlikte yeni fikirler geliştiriyor, teknolojinin ve bilimsel araştırmaların sunduğu tüm olanakları beraber büyümek için kullanıyoruz. Kurucumuz merhum Vehbi Koç’un ‘En değerli varlığımız insan kaynağımızdır’ ifadesi, İK’daki temel yaklaşımımıza ışık tutuyor. 27 bin çalışanımız için güvenilir, verimli ve sağlıklı bir iş ortamı oluşturmak önceliğimiz. Çalışanlarımıza en iyi kariyer olanaklarını sunmaya ve onların motivasyonunu her zaman yüksek tutmaya önem veriyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz