Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.
Yeni dönemde de hem yeni ürünler hem büyüme anlamında istikrarlı bir gelişme planları var.
Capital’in 7 yıldır düzenli olarak gerçekleştirdiği “CEO’ların Gözde Şirketleri” araştırması, bu yıl da üst düzey yöneticilerin en fazla çalışmak istedikleri şirketleri ortaya koydu.
Hammadde fiyatlarındaki artış, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de şirketleri zorlayan en kritik konu...
Türkiye'de yürürlüğe girecek yeni yasa maddelerinin ne durumda olduğunu araştırdık.
Banka kredileri, son 10 yıldır hızlı bir büyüme trendinde.
Bankalar, bankacılık dışı finansal ürünler önemli bir gelir kaynağı haline gelmiş durumda.
Türk iş dünyasının yeni yılda umutlu olmasını sağlayan 12 neden...
2012'de şirketler ücretler konusunda temkinli.
Capital, Türkiye'nin en büyük 200 şirketinin 5 yıllık büyüme karnesini ortaya koydu.
"Politik liderlik" son dönemin en önemli gerçeği...