CEO'ların fincanındaki lezzet

Kahve, son yıllarda iş dünyası için yaşam tarzının bir parçası haline geldi.

17.07.2015 20:48:260
Paylaş Tweet Paylaş
CEO'ların fincanındaki lezzet


HER RUH HALİNE FARKLI KAHVE
TBWA İstanbul CEO’su Cem Topçuoğlu, kahve kokusunu ve tadını en iyi taşıyan kahveleri seviyor. Bunların içinde iyi hazırlanmış Türk kahvesinin yerinin ayrı olduğunu söylüyor. Topçuoğlu fırsat buldukça kahvesini kendisi hazırlıyor. “Kahve hazırlama dediğinizde aslında hazırlık gerektiren tek kahve Türk kahvesi. Çünkü diğer kahvelerin hemen hemen tamamı endüstrileşmiş durumda. Son zamanlarda bir tek Haremlique markalı Türk kahveleri gerek paketleme, gerek çeşitleme açısından yeni ürünler çıkardı. Türk kahvesi için bu ürünleri tercih ediyorum” diyor. Topçuoğlu, “Haremlique Türk kahve çeşitleri sunduğu tatlarla gün içinde rahatlıkla içilebiliyor. Canım biraz tatlı isterse çikolatalı, Ege sahillerini özlersem damlasakızlı, Akdeniz için tarçınlı ve damlasakızlı, çalışma azmimi artırmak istersem geleneksel Türk Kahvesi içiyorum” diyor.

GÜNE MUTLU BAŞLAMANIN FORMÜLÜ
Şölen’in patronu İsmail Çoban da en çok Türk kahvesini seviyor. Nescafe ve espresso tercih ettiği zamanların da olduğunu söylüyor. Nadiren de olsa kahvesini kendisi hazırlayan Çoban, “Gün içinde içtiğim kahveye ise mutlaka çikolata eşlik ediyor. Çikolatanın verdiği mutlulukla, kahvenin verdiği keyif bir arada olunca günüm daha da güzel geçiyor” diye konuşuyor. Callpex Genel Müdürü Oğuz Taşkent ise Türk kahvesini nasıl yaptığını şöyle anlatıyor: “Anadolu’daki illere gittikçe oralarda öğrendiğim yöntemleri birleştirerek kahve yapıyorum. Örneğin Türk kahvesini sadece klasik bakır cezvede ve oda sıcaklığında bir suyla yapıyorum. Kahveyi genellikle kokusunu ve tadını alabilmek için şekersiz hazırlıyorum.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz