'Bugün zaman nasıl geçti anlamadım...' Bu cümleyi ofiste çalışıp da duymayan hatta söylemeyen herhalde çok azdır. Kimi zaman gerçekten yoğun geçen bir iş temposu söyletir bu cümleyi insana kimi zaman da verimsiz, iş dışında fazlaca harcanmış vakitler..
İşte ofis çalışanlarının zaman kaybına ve verimsiz çalışmasına neden olan şeyler:
- Uzayan molalar
- Uzayan kişisel yazışmalar
- Daha çok genç çalışanlarda görülen cep telefonu ile mesajlaşma
- Plansızlık
- Sürekli erteleme
- Gereksiz yere uzayan toplantılar
- Teknik problemler.
- Hedeflerin belirsizliği
- Düzensizlik.
- Görev ve iş tanımlarının yapılmaması.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?