Vodafone
grubu, dünyanın 30’u aşkın coğrafyasından aldığı bilgi birikimi ve
70’in üzerindeki ülkedeki operasyonlardan edindiği tecrübeyle global bir
güç. Şirket, dünya çapında aldığı ödüllerle gücünü daha da
pekiştiriyor. Vodafone grubu, 2009’da dünya GSM birliği tarafından
“dünyada en iyi kurumsal mobil hizmet sağlayan operatör” seçildi.
Vodafone Türkiye ise 2009’dan beri Mixx Awards, Kristal Elma, Effıe
ödülleri, Stevie Awards, Prnewscsr Awards, Hermes Creative Awards, ipra
Golden World Awards, World Communication Awards’in da aralarında olduğu
onlarca ödül kazandı. Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü
Gizem Keçeci, “ödül programları, müşterilerimiz için en iyi değeri
yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak”
diyor. Vodafone Türkiye, 2009 yılından bu yana uyguladığı kayıtsız
şartsız müşteri memnuniyeti odaklı strateji sonucu pek çok ödüle
kavuştu. Elde ettiği başarılı iş ve sosyal sonuçları yerel ve
uluslararası platformlarda kazandığı ödüllerle taçlandıran şirket için
ödüller çok kıymetli. Vodafone Türkiye bu zamana kadar aralarında Mixx
Awards, Kristal Elma, Felis Ödülleri, Doğrudan Pazarlama Ödülleri,
İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri, Effie Ödülleri, TESİD Yenilikçilik
Ödülü, Stevie Awards, PRNewsCSR Awards, Hermes Creative Awards, IPRA
Golden World Awards, World Communication Awards’ın da bulunduğu pek çok
platform tarafından ödüllendirildi. Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi
Direktörü Gizem Keçeci, “Ödül programları, müşterilerimiz için en iyi
değeri yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli
durak. Bu zamana kadar hem Türkiye hem uluslararası platformlardaki ödül
programlarında; pazarlama ve marka, şirket yönetimi, teknoloji, müşteri
memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı merkezi, halkla ilişkiler ve
sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok alanda 100’ü aşkın ödül aldık”
diyor. Keçeci, ayrıca ödüllerin işlerini iyi yaptıklarının göstergesi
olduğunu belirtiyor ve “Türkiye’de ve global arenada en prestijli
organizasyonlardan büyük ödüllerle dönmek, bizleri kaçınılmaz olarak bu
başarıları daha ileri seviyelere taşımak adına teşvik ediyor” diye
konuşuyor. İşte Keçeci’nin sorularımıza verdiği diğer yanıtlar:~
Vodafone Türkiye olarak bu zamana kadar hangi ödülleri aldınız?
Vodafone, Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana yaratıcı ve
farklı uygulamalarıyla pek çok ödül aldı. Bu ödüllerle başarısını
tescillemeye devam ediyor. Bu zamana kadar hem Türkiye hem uluslararası
platformlardaki ödül programlarında; pazarlama ve marka, şirket
yönetimi, teknoloji, müşteri memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı
merkezi, halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok
alanda 100’ü aşkın ödül aldık. Katıldığımız yarışmalarda, Türkiye’de ilk
olarak gerçekleştirdiğimiz ve müşteri memnuniyeti özelinde fark yaratan
çalışmalarımızı öne çıkarıyoruz. Aldığımız ödüllerle çalışmalarımızın
takdir edilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyiminde çıtayı
sürekli yükseltmeye, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel
müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmış bir şirketiz.
Bu odağınızı hangi ödüllerle taçlandırdınız?
2009 yılından bu yana uyguladığımız kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti
odaklı strateji sonucu elde ettiğimiz başarılarımızı yerel ve
uluslararası platformlarda kazandığımız ödüllerle taçlandırıyoruz. Mixx
Awards, Kristal Elma, Felis Ödülleri, Doğrudan Pazarlama Ödülleri,
İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri, Effie Ödülleri, TESİD Yenilikçilik
Ödülü, Stevie Awards, PRNewsCSR Awards, Hermes Creative Awards, IPRA
Golden World Awards, World Communication Awards bu platformlardan
bazıları.
En gurur duyduğunuz ödülleriniz hangileri?
Ödül almak bizim için çok değerli, hepsiyle tek tek gurur duyuyoruz.
Çünkü çalışmalarımızın alanında lider kişiler ve fikir önderleri
tarafından takdir görmesi, hem çalışanlarımızın motivasyonunun hem
müşterilerimize gösterdiğimiz özenin bir göstergesi. Bu sebeple Vodafone
Türkiye olarak bugüne kadar aldığımız ödüller arasında ayrım
yapmıyoruz. Bizim için Başvurduğumuz ödül programlarının da alanında
lider kuramların yarıştığı, kamuoyu nezdinde değerli konuma sahip
platformlar olmasına özen gösteriyoruz. Aldığımız her ödüle, başarı
hikayelerimizin bir sembolü olarak bakıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz
tüm ürün ve servislerin arkasında, onların ihtiyaçlarını tam olarak
karşılamaya yönelik kapsamlı bir planlama süreci bulunuyor. Bu yüzden,
ödül programlarını, müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere
çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak olarak
değerlendiriyoruz.~
Aldığınız ödüllerin Vodafone Türkiye’ye ve şirket çalışanlarına ne gibi katkıları oluyor?
Ödüllerimiz Vodafone Türkiye çalışanları için de çok önemli bir
motivasyon kaynağı. Her alanda alınan ödüller şirket çalışanlarımızın
yaptığı işlerin karşılığı olduğu hissiyatını güçlendirerek, onları
teşvik ediyor. Vodafone Türkiye olarak hayata geçirdiğimiz tüm
projelerde, ilgili departmanın çalışanlarından çağrı merkezi
görevlilerimize, mağaza çalışanlarımızdan tedarikçilerimize dev bir
ekosistemin desteğiyle hareket ediyoruz. Dolayısıyla aslında almış
olduğumuz her bir ödülün başarısını, bu dev ekosisteme atfediyoruz. Tüm
projelerimizde, üst düzey yönetimden departman çalışanlarımıza kadar
herkes süreci sonuna kadar sahiplenir. Bu katılımcı bakış açısı
sayesinde hayata geçirdiğimiz projelerde ödüle uzanan başarıyı
garantilemiş oluyoruz. Bu açıdan bakıldığında, elde ettiğimiz
başarıların çalışanlarımızı ciddi şekilde motive ettiğini, bu motivasyon
sayesinde ekiplerimizin işlerini daha çok sahiplendiğini gözlüyoruz.
Aldığınız ödüller arasında global düzeyde fark yaratan ödül var mı?
Global düzeyde fark yaratması açısından Haziran 2012’de Londra’da
aldığımız Global Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’ni örnek
verebiliriz. Vodafone Türkiye olarak Doğuş Çay işbirliğiyle
geliştirdiğimiz “Telemetri Sistemi ile Çay Ölçümü Uygulaması”. Global
Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’nde ”Hizmette İnovasyon” ödülüne
layık görüldük. Doğuş Çay işbirliğiyle geliştirdiğimiz telemetri
sistemiyle çay ölçümü uygulaması sayesinde, iş süreçlerini daha verimli
ve pratik hale getirdik. Burada asıl önemli nokta, çay üreticilerinin
yaşantılarında yarattığımız dönüşümün, aslında tarım sektöründe mobil
iletişim teknolojilerine erişim konusundaki açığın kapanması yönünde
önemli bir adımı temsil ediyor olması.
Vodafone İş Ortağım çatısı altında kuramlarımızın gerçek ihtiyaçlarından yola çıkıyoruz.
Onlara uygun ve yenilikçi çözümlerle rekabet seviyelerini artırmalarına
katkı sağlamayı hedefliyoruz. Mobil iletişim teknolojilerinin insanlığın
iyiliği için kullanılması ve toplum için fayda yaratmasını kendine
misyon edinmiş bir kurumuz. Bu yüzden Türkiye’nin sosyal ihtiyaç
haritasında öncelikli konumda bulunan sektörlere ağırlık veriyoruz.
Vodafone İş Ortağım ile mobil iletişim tabanlı akıllı yaşam
teknolojilerinde sahip olduğumuz bilgi birikimini, kurumları akıllı iş
yapma biçimleriyle tanıştırmak için kullanıyoruz. Bu açıdan, Global
Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’nde elde ettiğimiz bu başarı, çay
üreticilerinden başlayarak tarım sektörünün gelişimine sağladığımız
faydanın uluslararası alanda takdir görmesi anlamına geliyor.~
Bu ödüller şirketinizin hangi gücünü ortaya koyuyor?
30’u aşkın coğrafyadan aldığımız bilgi birikimi, 70’in üzerindeki
ülkedeki operasyonlarımızdan edindiğimiz tecrübelerle global gücümüz bu
ödüllerle daha da pekişmiş oluyor. Attığımız her adımda ve aldığımız her
aksiyonda, 2009’da Dünya GSM Birliği tarafından “Dünyada en iyi
kurumsal mobil hizmet sağlayan operatör” seçilen Vodafone Grubunun
gücünü ve desteğini arkamızda hissediyoruz. Bu birikim ve tecrübeden
yararlanarak Türkiye’deki müşterilerimizi en kaliteli, en son teknoloji
ürün ve servislerle buluşturmaya devam ediyoruz.
“ÖDÜLLER EKİBİ MOTİVE EDİYOR”
TAKDİR GÖSTERGESİ
Ödüller alanında lider kişiler ve fikir önderleri tarafından takdir
gördüğümüzün önemli bir göstergesi. Ödüllerimiz, kurumsal duruşumuzu
güçlendirmesi ve bağlılık kavramını pekiştirmesi açısından çok önemli. ÖNCELİĞİMİZ
Müşterilerimize mümkün olan en iyi deneyimi yaşatmak temel önceliğimiz.
Bu nedenle çağrı merkezlerimiz ve satış kanallarımız, bizim için müşteri
deneyiminin şekillendiği, çok değerli etkileşim noktaları. Bu bakımdan,
bu noktalardaki arkadaşlarımızın gayretleri ve kaliteli hizmetleri,
müşterilerimize sunduğumuz çeşitli proje ve programların başarıya
ulaşması için hayati öneme sahip. TEŞVİK EDİYOR
Öte yandan, Vodafone Türkiye olarak, yerel ve uluslararası ödül
programlarında elde ettiğimiz başarılar işimizi iyi yaptığımızın, iş
hedeflerimize başarılı bir şekilde ulaştığımızın en önemli göstergeleri
arasında yer alıyor. Dolayısıyla Türkiye’de ve global arenada en
prestijli organizasyonlardan büyük ödüllerle dönmek, bizleri kaçınılmaz
olarak bu başarıları daha ileri seviyelere taşımak adına teşvik ediyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?