Bu yıl Vodafone ana sponsorluğunda gerçekleştirdiğimiz Capital500 araştırmasına kârlılıktaki müthiş ivme damgasını vurdu.
Capital500
şirketleri, 2012 yılını kârlılık odaklı geçirmiş durumda. Araştırmadan
çıkan sonuçlar da bu savı destekliyor. Geçen yıl 500 şirket, reel
anlamda toplamda zarar yazarken bu yıl ibre tersine döndü ve şirketler,
reel olarak yüzde 14,7'lik bir kârlılık artışı yakaladı. Nominal olarak
da kârlılıkta önemli bir büyüme gösteren şirketler, 2008 yılından bu
yana en yüksek kârlılık artışına imza attılar.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?