Resort mağazacılığına girecek!

Beymen’in 2015’e ilişkin en yeni projesi olan resort mağazalar hangi bölgelerde açılacak? Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı CAPITAL.COM.TR'ye konuştu

5.12.2014 11:07:240
Paylaş Tweet Paylaş
Resort mağazacılığına girecek!
Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, 2014’ü 750 milyon TL ciroyla kapatacaklarını ve geçen yıla göre yüzde 37 büyüme kaydedeceklerini söyledi. 2014’ü değerlendiren ve 2015’e ilişkin hedeflerini paylaşan Çapçı, 2015’te de bu yıl olduğu gibi hızlı büyümelerini sürdüreceklerini belirterek “2015’te yüzde 30 büyüme hedefliyoruz. En büyük yeniliğimiz resort mağazacılığı olacak” dedi.
Beymen’in 2015’e ilişkin en yeni projesi olan resort mağazalar Türkiye’nin önde gelen tatil yörelerinde açılacak. Beymen’in ilk yazlık mağazasının farklı konsepte tasarlanacağını söyleyen Çapçı, 2015’e ilişkin yeni yatırımlar ve projelerle ilgili şu bilgiyi verdi: “2015’in ilk çeyreğinde İstinye Park’ta Celine’in butiğini açacağız. Birkaç tane de yeni Beymen Club mağazası açılışı olacak. 2015’te en önemli projelerimizden biri de online satışların ciro içindeki payını artırmak olacak. Gelecek yıl, hedefimiz online satışlarının cirosunu 2 katına çıkararak 50 milyon TL’ye ulaştırmak.”

LÜKS TÜKETİM ARTIYOR
Lüks ürün pazarıyla ilgili de bilgi veren Çapçı, sektörün büyümesini sürdürdüğünü söyledi. Çapçı, “Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de lüks ürün segmenti büyüyor ve giderek daha demokratikleşiyor” dedi. Çapçı’ya göre lüks ürün segmentindeki artışın iki önemli nedeni var. Bunlardan ilki Türkiye’deki A plus müşteri segmentinin büyümesinden kaynaklandı. Pazarın büyümesine neden olan ikinci önemli nedense lüksün eskiye göre daha demokratikleşip daha geniş kitlelere yayılması oldu. Çapçı, bu durumu şöyle anlattı: “En tepedeki müşteri grubu  eskiye göre bugün daha fazla harcama yapıyor. Öte yandan bu grubun harcamaları eskiye göre daha sofistike hale geldi. En tepedeki müşteri grubu daha fazla kişiselleştirilmiş ürün talep ediyor. Bunun için daha fazla para harcıyor.” 

Lüks ürün sektörünün eskiye göre orta sınıftan da yeni müşteri kazandığına dikkat çeken Çapçı, “Bizim de son 3 yılda yüzde 30’un üzerinde büyümemizi sağlayan gelişme ürün yelpazemizi genişletmemiz oldu. Kozmetik ürünlere girdik. Bu sayede mağazalara trafik getiren işlerin sayısını artırdık ve lüksün daha geniş kitlelere ulaşmasını sağladık” dedi.
2015’te de yeni ürün kategorilerine girmeye devam edeceklerini söyleyen Çapçı, “Ev kategorisinde yeni ürün gruplarımız olacak. Bu alanı güçlendiriyoruz” dedi.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz