""SIÇRATAN BÜYÜMEYE HAZIRLANIYORUZ""

Boyner CEO’su DERAN TAŞKIRAN, görevinde birinci yılını doldurdu. İlk icraatlarından biri müşteriyi yönetim masasına oturtmak oldu. Bunun için üst yönetimde müşteri mutluluğundan sorumlu genel müdür yardımcılığı pozisyonunu oluşturdu. Müşteri deneyimine kafayı öyle taktı ki antropologlarla çalışmaya başladı. Boyner’i değiştirip dönüştürecek pek çok projeyi gündemine aldı. 2014’te şirketi yüzde 18 oranında büyütmeyi başardı. Onun liderliğindeki Boyner’in asıl sıçramayı 2015 ve sonrasında yapması bekleniyor. Taşkıran, “Boyner’i sıçratacak bir değişimin zamanı geldi. Önceliklerimiz arasında moda algımızı yukarıya çekmek, amiral gemimiz olacak bir Boyner mağazası açmak, tüm kanallardan müşteri deneyimini yönetmek, müşteri odaklı ve verimli büyümek var” diyor

20 NİSAN, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
"SIÇRATAN BÜYÜMEYE HAZIRLANIYORUZ"
Deran Taşkıran ismini ilk kez Boston Consulting Group Türkiye’nin danışmanı ve ortaklarından biri olarak duymuştuk. Selefi Aslı Karadeniz’den boşalacak koltuğa onun geçeceğini ise Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “Onun gibi bir yeteneği grubumuza kazandırmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Önümüzde büyük hedeflere koşacağımız yoğun bir 2 yıl var. Boyner Büyük Mağazacılık’ın sadece başarısını sürdürebilmesini değil, ezberleri bozmasını, katlayarak büyümesini hedefliyoruz” diyerek açıklamıştı. Boyner Büyük Mağazacılık’ın CEO’su Deran Taşkıran, görevinde birinci yılını doldurdu. İlk icraatı müşteriyi yönetim masasına oturtmak, kararları müşteriyle birlikte almak oldu. Bunun için üst yönetimde müşteri mutluluğundan sorumlu genel müdür yardımcılığı pozisyonunu oluşturdu. Perakendeye devrimci uygulamalar kazandırmaya odaklandı. Müşteri deneyimine kafayı öyle taktı ki antropologlarla çalışmaya başladı. 2015 ve 2016’da Boyner’i değiştirip dönüştürecek pek çok projeyi gündemine aldı. Sonuçta göreve geldiği ilk yıl yani 2014’te şirketi yüzde 18 oranında büyütmeyi başardı. Taşkıran liderliğindeki Boyner’in asıl sıçramasını ise 2015 ve sonrasında yapması bekleniyor. Boyner CEO’su Deran Taşkıran, “Perakendede 10 yılda bir yenilenme gerekiyor. Boyner bu değişimi Çarşı’dan Boyner’e dönüşerek yapmıştı. Yine öyle sıçratacak bir değişim zamanı geldi. Önceliklerimiz arasında moda algımızı yukarıya çekmek, amiral gemimiz olacak bir Boyner mağazası açmak, çok kanaldan değil tüm kanallardan müşteri deneyimini yönetmek, müşteri odaklı ve verimli büyümek var” diyor. Sıçratacak büyümeye ise birkaç yılda ulaşabileceklerinin altını çiziyor.
Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Deran Taşkıran’ın Capital’in sorularını şöyle yanıtladı: 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz