Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri

14’üncüsünü gerçekleştirdiğimiz “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırması sürprizlerle dolu. 6 yıldan sonra ilk kez Koç Holding, en beğenilenlerin zirvesinde yer alıyor.

25 MART, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri
Bu yıl 14’üncü kez “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasını yayınlıyoruz. Türk iş dünyasının yıllardır referans kabul ettiği araştırmanın 2013 sonuçları, iş dünyasına mesajlarla dolu...

2013’te En Beğenilenler Zirvesi, 6 yıl aradan sonra ilk kez değişti. En son 2006’da zirveyi gören Koç Holding, geçen yıla göre 4 basamak sıçrayarak 2013’ün en beğenilen şirketi seçildi. 2007’den sonra 6 yıl üst üste Türkiye’nin en beğenilen şirketi seçilen Turkcell ise Koç Holding’in müthiş yükselişi nedeniyle yılın en beğenilen ikinci şirketi oldu. Üçüncülük ise 1 basamak yükselen Arçelik’in...

GfK Türkiye tarafından hazırlanan, Adecco’nun ana sponsor, T-Systems’ın cosponsor olduğu araştırmanın “en beğenilen” listesindeki şirketler “bölge ekonomisine sağladıkları katkı”, “bilgi ve teknoloji yatırımları” ve “güvenilir şirket olma” kriterlerinde ön plana çıkıyor. Peki en beğenilen şirketlerin CEO’ları kendi şirketlerinin en çok hangi özelliğini beğeniyor? Bu yıl ilk kez onlara sorduk. 2013, unutulmayacak bir yıl olarak tarihe geçmek üzere...

Hem dünyada hem Türkiye’de ardı ardına yaşanan toplumsal olaylar ve 2008’den bu yana sonu bir türlü gelmeyen ekonomik kriz, iş dünyasını allak bullak etti. “İyi şirket” olmanın önemi arttı. Müşteriler, Starbucks gibi “lovemark”lara bile hesap sormaya başladı. Bir diğer önemli gelişme şirketlerin sosyal medyanın gücünü deneyimleyerek

Tabloları görmek için görsellere tıklayın.

2013, keşfetmesi oldu. Pek çok şirketin gündemine “kriz yönetimi” bir daha çıkmamak üzere girdi. İş dünyası 2013’te en azından 30 yıl daha hem çalışanı hem müşterisi olacak “Y kuşağı”nı ve onların çevresel hassasiyetlerini, her türlü dayatmaya karşı tavrını ve protesto ruhunu fark etti.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz