Gülor Şarapçılık Yönetici Direktörü Adnan Erem, şirketin hikayesini ve sektörün yaşadığı önemli değişimi anlattı.
BASF’nin 2012 yılındaki karbon ayak izi, şirketin üretimdeki karbon emisyonlarını önemli ölçüde azalttığını gösteriyor.
“tek tweetlik senaryo” projesi büyük ses getirdi. Bu iki projeyi, Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile konuştuk.
David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.
Kenneth M. Settel’dan başarılı liderliğin sırları...
İş insanlarının bugüne kadar yaptıkları en önemli itirazları, bu itirazların çalıştıkları kurumlara ve kariyerlerine etkilerini araştırdık.
Citibank Türkiye Genel Müdürü Serra Akçaoğlu, bireysel bankacılık departmanlarının satışı sonrası ilk defa konuştu ve yeni rotalarını anlattı.
Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.
Adını doğadan alan Doğa Koleji, eğitim süreç ve modellerinin tümünde doğadan esinleniyor.
İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Genel Sekreteri Ergüder Can, sürdürülebilirlik üzerine sorularımızı yanıtladı.
Roche Türkiye Kurumsal iletişim Müdürü Arzum Satır, sürdürülebilirlikle ilgili sorularımızı yanıtladı.
Bora Tuncer, dünyanın sürdürülebilirlik yolunda en önemli çıkış yolunun enerji verimliliği olduğuna inandıklarının altını çiziyor.
Yatırım Finansman Genel Müdürü Şeniz Yarcan, gelecek yıllarda da çevreye karşı olan sosyal sorumluluklarını yerine getireceklerine dikkat çekiyor.