BASF’nin 2012 yılındaki karbon ayak izi, şirketin üretimdeki karbon emisyonlarını önemli ölçüde azalttığını gösteriyor.
David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.
İş insanlarının bugüne kadar yaptıkları en önemli itirazları, bu itirazların çalıştıkları kurumlara ve kariyerlerine etkilerini araştırdık.
Sarar’ın gözünden hazır giyim sektöründe yeni dönemin gerçekleri...
Yüzyılı aşan bir aile şirketinin son temsilcisinden sektöre, Türkiye planlarına ve iş hayatına dair notlar.
Odeabank Genel Müdürü Hüseyin Özkaya ile gelecek hedeflerini ve özellikle bireysel bankacılıkta büyüme serüvenlerini konuştuk.
Türk şirketlerinin geldiği noktayı ve gelecek beklentilerini, işlem adedi bazında pazar lideri olan 3 Seas Capital Partners’ın CEO’su Şevket Basev anlattı.
T. Altuğ Aksoy’la, şirketinin turizme verdiği önemi, Gelecek Turizmde Projesi’ni ve Sürdürülebilir Turizm Destek Fonu’nu konuştuk.
“İyi planlanmış ve uygulanmış sürdürülebilir turizm stratejileri ve projeleri, yoksulluğu azaltabilir ve kapsayıcı sürdürülebilir kalkınmayı sağlayabilir”
Bengi Ertuna’yla Türkiye’deki sürdürülebilir turizm yaklaşımının gelişimini, Boğaziçi Üniversitesi bünyesindeki sürdürülebilir turizm çalışmalarını konuştuk.
Nagihan Dülger’le %100 Misia projesini, bu projeyle neler amaçladıklarını ve sürdürülebilir turizm kapsamında yaptıkları çalışmaları konuştuk.
Son yıllarda farklı sektörlere birçok yeni marka giriş yaptı.
Etkin maliyet yönetimi, sürdürülebilir büyüme açısından en kritik konulardan biri.