İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Çok agresif hedefler peşindeyiz

Yandex Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, yeni görevini ve planlarını Capital’e anlattı...

1 AĞUSTOS, 2012

Araştırmalar

Daha az karmaşa

Türkiye’nin önde gelen 12 şirketinin sadeleşme stratejisini ve elde ettikleri kazancı araştırdık.

1 AĞUSTOS, 2012

Söyleşiler

Capital500 şirketini nasıl yarattı?

Türkiye’nin en büyükleri arasına girecek bir şirket yaratmanın sırlarını konuştuk...

1 AĞUSTOS, 2012

Araştırmalar

Sıkışıklık sinyalleri

Sektörlerden gelen sinyaller ...

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Kendime fazla güvenmem hataydı

Erol Aksoy ile Amerika'da stajyerlikle başlayan iş hayatını, başarılarını ve hatalarını konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Tüketim tasarruf fırsatları

"Bireyler, şirketler ve hükümet olarak hepimiz daha fazla tasarruf etmeliyiz"

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Türkiye'nin fabrika ligi

Türkiye'nin üretim cephesinde yeni dönemde yaşananlar...

1 TEMMUZ, 2012

İş Yaşam

Mutfak sevdalısıyım

Setur Genel Müdürü Üstün Özbey ile yemek kültürü üzerine keyifli bir sohbet yaptık.

1 TEMMUZ, 2012

Araştırmalar

Özür dileyen şirket dönemi

Artık “kusursuz şirket” dönemi sona erdi....

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

BASEL II KOBİ’leri ayrıştıracak

Cüneyt Sezgin, Basel II’nin Türk iş dünyasını nasıl etkileyeceğini 10 soruda anlatıyor

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Liverpool’u nasıl ikna ettim?

Hüseyin Doğan, Harvey Nichols, Dolce Gabbana gibi dünyanın önde gelen markalarının giydirdiği bir takımı nasıl ikna etmeyi başardıklarını ise şöyle anlatıyor

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Sosyal CRM yükseliyor

William Band ile CRM’de yeni trendleri, CRM 2.0’ı konuştuk...

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Kendime fazla güvenmem hataydı

Erol Aksoy ile Amerika'da stajyerlikle başlayan iş hayatını, başarılarını ve hatalarını konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

Bankacılık faaliyetlerimiz müşteri odaklı

Akbank Strateji ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt,sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2012

Söyleşiler

CRM'le hem verimlilik hem satış artıyor

Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz ile CRM’den ne tür kazanımlar elde edebileceklerini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2012