Motivasyonumuz her ödülle artıyor

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan’la aldıkları ödülleri ve bunların kurumları için anlamını konuştuk.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Motivasyonumuz her ödülle artıyor
Turkcell Global bilgi, ulusal ve uluslararası pek çok ödül aldı. Şirketin Genel Müdürü Bahadır Pekkan, motivasyonlarının her ödülle daha da arttığını söylüyor. Yönetici, “herhangi bir alanda göstermiş olduğunuz performans sonrasında elde ettiğiniz ödülün size sunduğu en önemli katkı, şüphesiz bundan sonra daha iyi işlere imza atma azmidir” diye konuşuyor. Türkiye’nin kuşkusuz en çok ödül alan şirketlerinden biri de Turkcell. 1999 yılında kurulan ve Turkcell Grup’un müşteri ilişkileri yönetim merkezi olan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 15, Ukrayna’da 4 ve Belarus’ta 1 olmak üzere toplam 20 lokasyonda, 10 binden fazla çalışanı ve 7 bin 500 masa kapasitesiyle hizmet veriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, yenilik ve inovasyon alanında aldıkları birçok ödülün, Türkiye çağrı merkezi sektörünün dünya çapında kendini kanıtlaması için de çok önemli olduğunu vurguluyor. Aynı zamanda ödüllerin müşterilerine hizmet odaklı yeni teknolojiler sunma noktasında yaptıkları çalışmaların doğru yolda olduğunu gösterdiğini ifade eden Pekkan, bundan sonra daha da iyi işlere imza atmak için itici güç sağladığına işaret ediyor. Pekkan’la Turkcell Global’in aldığı ödülleri ve bunların kurumları için anlamını konuştuk:

Turkcell hem yurtiçi hem de yurtdışı arenada çok ödül alan şirketlerden biri. Bugüne kadar hangi ödülleri aldınız?
Turkcell Global Bilgi olarak bugüne kadar yurtiçinde ve yurtdışında birbirinden değerli toplam 36 ödülle başarılarımızı tescilledik. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “Top Ranking Performers” ödüllerinde, 2011 yılında “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildik. Turkcell Global Bilgi olarak bu ödül organizasyonunda aynı yıl, “En İyi Performans Gelişimi Programı” kategorisinde de dünya birincisi olarak önemli
bir başanya daha imza attık. 2012 yılında ise aynı organizasyonda “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde dünya birincisi olurken “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde ise dünya ikinciliği elde ettik. Ayrıca Türkçe dilinde ilk uygulama olarak Turkcell abonelerinin hizmetine sunduğumuz “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”(Call Steering) ile ses teknolojilerinin lider firması Nuance’tan dünya çapında “inovasyon ödülü” aldık. Turkcell Global Bilgi olarak bu saydıklarımız dışında pek çok ödül aldık. European Business Awards’ta 2011 yılında “Avrupa’da Yılın İşvereni” ödülü, European Call Center Awards’ta (Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri) 2011 yılında “Avrupa’nın En İyi İkinci Çağrı Merkezi” ödülün sahibi olduk.

Son olarak hangi ödülü aldınız?
Son olarak ses teknolojileri alanında dünya lideri Nuance tarafından “İnovasyon Ödülü”ne layık görüldük. Bu ödülü, “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”(Call Steering) ses teknolojisinde ilk Türkçe uygulamaya imza atmamız dolayısıyla almaya hak kazandık.~
Teknolojik inovasyon ile klasik çağrı merkezi uygulamalarını kökten değiştiren “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) sayesinde Turkcell müşterileri, menüler arasında kaybolmadan, yapmak istedikleri işlemi, sisteme doğal bir şekilde konuşarak iletebiliyor ve böylelikle çağrı merkezinde zaman kaybetme sorunu yaşamıyor. Yapay zeka temelli bu uygulama sayesinde, pek çok işlemi tek adımda gerçekleştirebilen aboneler, taleplerini konuşarak iletiyor ve ihtiyaç duyulan işlem adımına ortalama 20 saniyede ulaşılabiliyor.

Aldığınız ödüllerin sizin için anlamı nedir?
Turkcell Global Bilgi olarak dünyada değişen ve gelişen teknolojileri yakından takip etmekle kalmıyor, sektöre şirket olarak geliştirdiğimiz yeni teknolojileri sunma gayreti içinde çalışıyoruz. Bu anlamda şimdiye kadar birçok başarılı işe imza attık ve sektörün gelişimine önemli katkılar sağladık. İşte bu işlerden biri olan “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi (Call Steering)” ile uluslararası arenada aldığımız inovasyon ödülü, bizim için büyük değer taşıyor. “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ödülü ise dünyanın dört bir yanındaki binin üzerinde çağrı merkezi arasından “en iyi” olmak için mücadele eden, güçlü rakipleri geride bırakarak kazandığımız, hem şirketimiz hem de ülkemiz adına çok anlamlı bir ödül. Sektörün en prestijli organizasyonlarından olan bu etkinlikte, böyle bir başarıya imza atmış olmaktan dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. 2012 yılında kazandığımız bir diğer dünya birinciliğimiz olan “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ödülümüz, ülkemiz adına kamuda da doğru kanalların kullanılması ve projelerin oluşturulmasıyla insanların hayatlarını kolaylaştırabilecek, son derece profesyonel çalışmaların yapılabileceğinin güzel bir göstergesi oldu. Hizmet verdiğimiz “Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170”, ilk temasta yüksek çözüm oranı ve müşteri memnuniyeti ile sadece ülkemizde değil dünyada da örnek gösterilen bir kamu projesi olarak tescillendi.

Sosyal sorumluluk projelerinizle ödül kazandınız mi?
Sosyal sorumluluk projelerimiz Turkcell Gönüllüleri ile birlikte yürütülüyor ve hayata geçiyor. Bugüne kadar çalışanlarımız ile birlikte “Kardeş Okul”, “Turkcell Global Bilgi Ormanı” ve “+121” gibi birçok sosyal sorumluluk projesini hayata geçirdik. Konuyla ilgili şirket olarak başvurduğumuz bir ödül olmasa da bu birbirinden güzel ve değerli projeleri hayata geçirme imkanımız oldu.

Aldığınız ödüllerin şirketinize ne gibi katkıları oldu? İş sonuçlarınıza yansıyor mu? Çalışan motivasyonuna ne gibi katkıları oluyor?
Herhangi bir alanda göstermiş olduğunuz performans sonrasında elde ettiğiniz ödülün size sunduğu en önemli katkı, şüphesiz bundan sonra daha iyi işlere imza atma azmidir. İşte bizler de şirket olarak aldığımız her ödülle motivasyonumuzu daha üst noktalara taşıyoruz. Yaşadığımız sevinci ve gururu her zaman çalışanlarımızla paylaşıyoruz. Kolektif başarılarımız, tüm çalışanlarımızın motivasyonunu yükselttiği gibi şirkete bağlılığı artıran önemli bir itici güç olma özelliği taşıyor. Bundan sonra da Avrupa başta olmak üzere EMEA bölgesi ve dünya çapındaki organizasyonlarda başarılarımızı devam ettirme gayreti içerisinde çalışmalarımıza yön vereceğiz.

“BİLİNİRLİĞİMİZİN ARTMASIYLA YENİ FIRSATLAR YAKALADIK”
TAKDİR EDİLİYORUZ

Kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimize en iyi hizmeti sunmak üzere sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Öncelikli hedefimiz, çalıştığımız firmaların bizi bir dış kaynak hizmet sağlayıcından çok müşteri deneyimi açısından maksimum değeri yaratan stratejik bir ortak olarak konumlandırmalarıdır. Bu hedef çerçevesinde en son teknolojik çözümleri, uzman ve donanımlı insan kaynağımızla sunarak, operasyon kalitemizi ve verimliliğimizi durmaksızın geliştiriyoruz. Bu vizyon doğrultusunda işimize yaptığımız yatırımlarımız; müşterilerimizin iş sonuçları ve müşteri memnuniyetinin artışına katkı sağlamasının yanı sıra uluslararası alanda ödüllerle takdir edilmemizi de sağladı.
TESCİLLİ BAŞARI
Bu ödüllerin Türkiye çağrı merkezi sektörünün dünya çapında kendini kanıtlaması için de çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Özet olarak yaptığımız yatırımlar ve kazandığımız ödüller, uluslararası bir oyuncu olmamızın yanı sıra teknolojik üstünlüğümüzü, çağrı merkezi yönetimi alanındaki uzmanlığımızı ve çalışanlarımız ile müşterilerimize verdiğimiz değeri ortaya koyuyor. Turkcell Global Bilgi’nin başarısını uluslararası arenada tescilleyen bu ödüller ve yarışmalar sayesinde, şirketimizin bilinirliği dünya çapında arttı ve önümüze yeni iş fırsatları gelmeye başladı.~

“UYUM İÇİNDE ÇALIŞIYORUZ”
Aldığımız tüm ödüllerin bizim için önemi ve anlamı büyük. Çünkü her bir ödülü şirketimizdeki tüm birimlerin büyük bir uyum içerisinde çalışmasının sonucunda elde ettiğimize inanıyoruz. Bizler, iç içe geçmiş tüm hizmet halkalarımızı büyük bir özen ve sorumluluk içerisinde yönetiyor, aldığımız her ödülü bu büyük ahengin bir sonucu olarak değerlendiriyoruz.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz