Perfetti Van Meile Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, TV, sinema ve dijital medyayı kapsayan kampanyanın en az iki aylık bir dönem boyunca süreceğini söylüyor.
Nöropazarlama tekniği sayesinde beyindeki denge daha iyi anlaşılabiliyor. Dolayısıyla bu tekniği kullanan reklamcılar somut verilerle kampanyayı şekillendirebiliyor.
Manajans’ın Türkiye’de sektörün kurulumundan gelişimine kadar yön belirleyen, köklü bir ajans olduğunu belirten Işık, “Ajansın deneyiminden getirdiği bir birikimi var.
“Reklamverenler için verdikleri reklamın ciddi anlamda tık alması ve geri dönüş sağlaması önemli. Medianova CDN (Content Delivery Network) platformunu kullanan şirketler, reklamların ve görsellerin daha hızlı yüklenmesinden dolayı daha yüksek gösterim ve tık oranları yakalayabiliyor.
Türkiye’de sosyal medya henüz çok yeni. Bu nedenle ajanslar sosyal medyanın doğru kullanımı, satış, pazarlama, hizmet alanlarında verimli bir şekilde süreçlere dahil edilmesi konusunda çok önemli rol oynuyor.
Özgür Alaz, akıllı medya satın alması diye özetleyebileceğimiz alanda bütçelerin ve yatırımların çok hızlı arttığına dikkat çekiyor.