Gençleri yakalayan ve güldüren kampanya

Hande Yavuz


Media Pulse


Gençleri yakalayan ve güldüren kampanya

Perfetti Van Meile Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, TV, sinema ve dijital medyayı kapsayan kampanyanın en az iki aylık bir dönem boyunca süreceğini söylüyor.

26 MAYIS, 2014

Müşteri sır olmaktan çıktı

Nöropazarlama tekniği sayesinde beyindeki denge daha iyi anlaşılabiliyor. Dolayısıyla bu tekniği kullanan reklamcılar somut verilerle kampanyayı şekillendirebiliyor.

26 MAYIS, 2014

Manajans'ı daha iyiye taşıyacak

Manajans’ın Türkiye’de sektörün kurulumundan gelişimine kadar yön belirleyen, köklü bir ajans olduğunu belirten Işık, “Ajansın deneyiminden getirdiği bir birikimi var.

11 MAYIS, 2014

Global şirketlerle rekabet ediyor

“Reklamverenler için verdikleri reklamın ciddi anlamda tık alması ve geri dönüş sağlaması önemli. Medianova CDN (Content Delivery Network) platformunu kullanan şirketler, reklamların ve görsellerin daha hızlı yüklenmesinden dolayı daha yüksek gösterim ve tık oranları yakalayabiliyor.

11 MAYIS, 2014

Sosyal Medyada çeviklik sağlıyoruz

Türkiye’de sosyal medya henüz çok yeni. Bu nedenle ajanslar sosyal medyanın doğru kullanımı, satış, pazarlama, hizmet alanlarında verimli bir şekilde süreçlere dahil edilmesi konusunda çok önemli rol oynuyor.

11 MAYIS, 2014

Yıla damga vuran trendler

Özgür Alaz, akıllı medya satın alması diye özetleyebileceğimiz alanda bütçelerin ve yatırımların çok hızlı arttığına dikkat çekiyor.

13 NİSAN, 2014