Mediapulse

Hande Yavuz


Media Pulse


Mediapulse

20 TEMMUZ, 2015

Mediapulse

21 NİSAN, 2015

MEDİAPULSE

19 MART, 2015

Mediapulse

2 MART, 2015

2014'te ne oldu?

23 OCAK, 2015



Reklama güven nasıl arttı?

Nielsen’ın yaptığı reklam güven çalışmasına göre tüketiciler reklama birkaç yıl öncesine oranla daha çok güveniyor.

19 EKİM, 2014

Neden varım" sorusuna yanıt veriyor

Her akşam işten sonra 2 saat yazarak bu kitabı tamamladığını belirten Akay, “Bittikten sonra Destek Yayınevi’nin kurucusu Yelda Cumalıoğlu’nun kapısını çaldım.

19 EKİM, 2014

Masumiyet etkisi

Türk Hava Yolları son dönemde yaptığı reklam kampanyalarıyla dikkat çekiyor.

21 EYLÜL, 2014

Reklamda star dönemi kapandı mı?

Reklamcılık Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu da bugün dünyada kapının üstünde ismi yazan efsaneler döneminin bittiğini doğruluyor.

21 EYLÜL, 2014

15,5 milyon kişiye ulaşan kampanya

Alaaddin Adworks tarafından hazırlanan kampanya aracılığıyla öncelikli olarak 25 yaş üstü, çalışan, evli ve çocuklu aile olan hedef kitleye, Migros Sanal Market'ten alışveriş yapmanın yaşam kalitelerini artıracağının anlatılması hedeflendi.

22 TEMMUZ, 2014

Ekran başında 6,5 saat geçiriyoruz

Türkiye günde 6,5 saatini herhangi bir ekranın başında geçiriyor. Bu rakam yaklaşık 7 saat olan dünya ortalamasının biraz altında.

22 TEMMUZ, 2014

Büyüme dijitalden...

Bu kez büyüme hızlı tüketim, finans, iletişim, otomotiv, inşaat ve dekorasyon sektörlerinden geldi. Kullanılan medya karması bir önceki yılla benzer düzeyde gerçekleşirken, özellikle TV ve dijitalde artış görüldü.

22 TEMMUZ, 2014

Değişimin izleyicisi değil, aktörü olacak

Zihnin de toprak gibi nadasa bırakılma ihtiyacı olduğunu belirten Akın, kendisini nadasa bıraktığı zaman zarfında yaptıklarını şöyle özetledi...

10 HAZİRAN, 2014