Nielsen’ın yaptığı reklam güven çalışmasına göre tüketiciler reklama birkaç yıl öncesine oranla daha çok güveniyor.
Her akşam işten sonra 2 saat yazarak bu kitabı tamamladığını belirten Akay, “Bittikten sonra Destek Yayınevi’nin kurucusu Yelda Cumalıoğlu’nun kapısını çaldım.
Türk Hava Yolları son dönemde yaptığı reklam kampanyalarıyla dikkat çekiyor.
Reklamcılık Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu da bugün dünyada kapının üstünde ismi yazan efsaneler döneminin bittiğini doğruluyor.
Alaaddin Adworks tarafından hazırlanan kampanya aracılığıyla öncelikli olarak 25 yaş üstü, çalışan, evli ve çocuklu aile olan hedef kitleye, Migros Sanal Market'ten alışveriş yapmanın yaşam kalitelerini artıracağının anlatılması hedeflendi.
Türkiye günde 6,5 saatini herhangi bir ekranın başında geçiriyor. Bu rakam yaklaşık 7 saat olan dünya ortalamasının biraz altında.
Bu kez büyüme hızlı tüketim, finans, iletişim, otomotiv, inşaat ve dekorasyon sektörlerinden geldi. Kullanılan medya karması bir önceki yılla benzer düzeyde gerçekleşirken, özellikle TV ve dijitalde artış görüldü.
Zihnin de toprak gibi nadasa bırakılma ihtiyacı olduğunu belirten Akın, kendisini nadasa bıraktığı zaman zarfında yaptıklarını şöyle özetledi...