Global şirketlerle rekabet ediyor

“Reklamverenler için verdikleri reklamın ciddi anlamda tık alması ve geri dönüş sağlaması önemli. Medianova CDN (Content Delivery Network) platformunu kullanan şirketler, reklamların ve görsellerin daha hızlı yüklenmesinden dolayı daha yüksek gösterim ve tık oranları yakalayabiliyor.

11.05.2014 23:21:270
Paylaş Tweet Paylaş
Global şirketlerle rekabet ediyor
SİTELERİ HIZLANDIRIYOR
Medianova dijital her türlü varlığın dağıtılması ve iletilmesi konusunda Türkiye’nin en büyük platformu. Şirketin video akışı, dağıtımı başta olmak üzere site hızlandırma, internet üzerinden canlı yayın, kurumlara özel kurulan “kurumsal tube” denilen enterprise video servisi ve sanal hosting gibi servisleri var.

Yaptıkları işleri bir nevi katma değerli hosting servisi olarak tanımlayan Medianova CEO’su Serkan Sevim, reklam sektörü içindeki rollerini şöyle anlatıyor:

KATMA DEĞERLİ HOSTING
“Reklamverenler için verdikleri reklamın ciddi anlamda tık alması ve geri dönüş sağlaması önemli. Medianova CDN (Content Delivery Network) platformunu kullanan şirketler, reklamların ve görsellerin daha hızlı yüklenmesinden dolayı daha yüksek gösterim ve tık oranları yakalayabiliyor.

Video olarak yayınlanan reklamlarda ise kesintisiz ve çok yüksek kalitede gösterimi yaparak hedef kitleye sorunsuz ulaşıyor” diyor.

BULUTTA EN BÜYÜK
2004 yılında Digiturk lisansıyla internet üzerinden maç satarak hayata geçen Mediovana, şimdi Türkiye’nin en büyük bulut bilişim şirketi. Son 2 yıldır yurtdışında büyüdüklerini ve global şirketlerle rekabet ettiklerini belirten Sevim, bu yıl daha çok yurtdışına yatırıp yapıp İngiltere ofislerini açmayı planladıklarını anlatıyor.

“Özetle Medianova olarak global şirketlerle kıran kırana rekabet edebilen, Türk mühendislerin çalıştığı ve ürettiği bir teknoloji şirketi olma yolunda ilerliyoruz” diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Dominos'un teknoloji farkı

10 NİSAN, 2019

Golin'in ajandası

4 ŞUBAT, 2019

OMNICHANNEL ETKİSİ

17 OCAK, 2019

Reklam bireysel oldu

5 ARALIK, 2018

Hero yok Shero var

5 EYLÜL, 2018

Türkiye'de bir ilk

14 MART, 2018

Daha hızlı olmak gerek

20 EKİM, 2017

Yeniden doğuş

19 EKİM, 2017

Yorum Yaz