Gençleri yakalayan ve güldüren kampanya

Perfetti Van Meile Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, TV, sinema ve dijital medyayı kapsayan kampanyanın en az iki aylık bir dönem boyunca süreceğini söylüyor.

26.05.2014 21:15:240
Paylaş Tweet Paylaş
Gençleri yakalayan ve güldüren kampanya
MİZAHİ DOZ
Son dönemin en başarılı reklam kampanyalarından biri Vivident Xylit için hazırlanan “Yanlış Bar”. Selection ajansı ve International Team Selection yaratıcı ekibi tarafından hazırlanan kampanya, diş sağlığını korumak üzere sağladığı tüketici faydasını çarpıcı ve mizahi dozu yüksek bir yaklaşımla veriyor. Ürün faydasına vurgu yapılırken 1 drajelik tüketimden ziyade 2 drajelik tüketim teşvik ediliyor.

TÜM CİNSİYETLER

Brief verilirken hedef kitlelerinin 15-34 yaş aralığındaki tüm cinsiyet ve gelir grupları olarak belirlendiğini ifade eden Perfetti Van Meile Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, TV, sinema ve dijital medyayı kapsayan kampanyanın en az iki aylık bir dönem boyunca süreceğini söylüyor.

Şu ana kadar aldıkları geri dönüşlerden de memnun görünen Ergün, başarılarını sağlığa odaklanmalarına bağlıyor, reklam dili olarak mizahı kullanmalarının da çok sayıda kampanya arasından sıyrılmalarını sağladığını düşünüyor.

SAĞLIĞA VURGU

Diş sağlığını ön plana çıkaran çalışmaların sayısının bundan 10-15 yıl öncesine göre biraz daha azaldığına dikkat çeken Ergün, şöyle devam ediyor: “Son dönemde meyveli çeşitler, piyasada daha hakim bir penetrasyona ulaştı.

Netice itibariyle markanın temel fonksiyonlarından biri olan 'diş çürümelerine karşı korumaya yardımcı olma' misyonu değişmeden geçerliliğini aynen koruyor. Bununla beraber mizahi unsurlar, neredeyse tüm reklam filmlerimizde olduğu gibi mesajın hedef kitleye iletiminde öne çıkan bir yöntem olarak görülebilir.

Bu reklam filminde de hikayenin geçtiği ortam ve mesaj arasındaki paradoksal-beklenmedik durum, komik, sıra dışı bir işleyişle izleyiciye iletiliyor. Bu yaklaşım da reklam kuşaklarında, birbirine benzer ve sürpriz unsuru taşımayan bir çok kreatif çalışmanın arasından sıyrılıp dikkat çekmemizi sağlıyor.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Dominos'un teknoloji farkı

10 NİSAN, 2019

Golin'in ajandası

4 ŞUBAT, 2019

OMNICHANNEL ETKİSİ

17 OCAK, 2019

Reklam bireysel oldu

5 ARALIK, 2018

Hero yok Shero var

5 EYLÜL, 2018

Türkiye'de bir ilk

14 MART, 2018

Daha hızlı olmak gerek

20 EKİM, 2017

Yeniden doğuş

19 EKİM, 2017

Yorum Yaz