Markalar "Selfie" peşinde

Hande Yavuz


Media Pulse


Markalar "Selfie" peşinde

Senbir’e göre selfie yaş ortalamasının 24 olması, markalar adına son derece önemli bir grubu hedef kitle haline getiriyor.

10 HAZİRAN, 2014

Efes Pilsen'e 7'nci logo

Yeni logosunun tasarımını dünyanın önde gelen marka ajanslarından biri olan Interbrand ile gerçekleştiren Efes Pilsen, böylelikle 7’nci kez logo değiştirmiş oldu.

26 MAYIS, 2014

Octagon'u Türkiye'ye getiriyor

Türkiye’de spor odaklı iletişimin öncü ajansı Sportsnet de sporun iletişimdeki rolünün artmasıyla hızla büyüyor.

26 MAYIS, 2014

Yarın her şey farklı olacak

Lowe Başkanı Jose Miguel Sokoloff’la geçtiğimiz günlerde sektörü konuştuk. Sektörün deneyimli ismi, reklamcılıkta son yıllarda büyük bir değişim olduğunu söylüyor.

26 MAYIS, 2014

Sektörde bir ilke imza attı

Sektörün önde gelen ajanslarından Concept, bu yıl sektörde bir ilki gerçekleştirdi. Müşterilerinin katılımıyla müşteri memnuniyeti araştırması yaptı.

26 MAYIS, 2014

Yeni logosuyla ne mesaj veriyor?

GittiGidiyor.com Pazarlama Direktörü Reyhan Çelik, Alice BBDO ile işbirliği içinde oluşturulan yeni logoda alıcılarla satıcılar arasında kurdukları bağın vurgulandığını söylüyor.

26 MAYIS, 2014

Reklam bu yıl yüzde 10 büyüyecek

Toplam 2 milyar 644 milyon TL olarak gerçekleşen reklam harcamalarında, 2012 yılının aynı dönemine göre yüzde 10’luk bir büyüme gerçekleşti.

26 MAYIS, 2014

Yaratıcı reklamcı kendi ajansını kuruyor

Genç yaşına rağmen bugüne kadar yaratıcılık dalında çok sayıda ödül alan Polat pek çok kez dünyanın en yaratıcı reklamcıları arasında gösterilmiş.

26 MAYIS, 2014

Mobil reklam hız kesmiyor

Dijital reklam harcamalarında 2011 yılında 4,6 olan mobil reklamcılığın payı, 2013 yılında yüzde 14,2’ye ulaştı. Önümüzdeki 4 yılda ise bu oranın yüzde 36,3’e çıkması bekleniyor.

26 MAYIS, 2014

Bir kişiselleştirme hikayesi

Global bir kampanya fikri olarak doğan “Bu Coca-Cola Senin İçin” adlı projede marka ürünlerin üzerine isimler yazarak tüketicilerine ulaşıyor.

26 MAYIS, 2014

Reklamın yeni adresi

Satış noktasında pazarlama giderek yaygınlaşıyor. Özellikle hızlı tüketim ürünleri şirketleri pazarlama stratejilerinde shopper marketing’e daha fazla bütçe ayırmaya çalışıyor.

26 MAYIS, 2014

Woops gençlere twitter ile ulaştı

Woops dünyasında gençler 2 milyon 97 bin 151 seçenek arasından dakikalarını, SMS’lerini, internet avantajlarını diledikleri gibi seçebiliyor.

26 MAYIS, 2014

Daha dijital düşünmeliyiz

Son olarak Ogilvy'de ajansın tüm yaratıcı ürünlerinden sorumlu olan Büyükdoğanay, “Yani artık ajansın dijital, klasik ve diğer tüm yaratıcı işleri benim elimden geçiyor olacak.

26 MAYIS, 2014

2013’ün en yaratıcı kampanyası

41!29? Kurucusu ve Genel Müdürü Alemşah Öztürk, sektörün başarılı isimlerinden biri. Geçtiğimiz günlerde bir araya geldik ve 2013 yılının en yaratıcı reklam kampanyasını konuştuk.

26 MAYIS, 2014

Sosyal mecrada daha da aktif olacağız

Betek Boya Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Müdürü Selda Uzun, “Teknolojinin hızlı gelişmesi dijital platformları kullanmayı bir seçenek değil bir mecburiyet olmaya itiyor." dedi

26 MAYIS, 2014