Senbir’e göre selfie yaş ortalamasının 24 olması, markalar adına son derece önemli bir grubu hedef kitle haline getiriyor.
Yeni logosunun tasarımını dünyanın önde gelen marka ajanslarından biri olan Interbrand ile gerçekleştiren Efes Pilsen, böylelikle 7’nci kez logo değiştirmiş oldu.
Türkiye’de spor odaklı iletişimin öncü ajansı Sportsnet de sporun iletişimdeki rolünün artmasıyla hızla büyüyor.
Lowe Başkanı Jose Miguel Sokoloff’la geçtiğimiz günlerde sektörü konuştuk. Sektörün deneyimli ismi, reklamcılıkta son yıllarda büyük bir değişim olduğunu söylüyor.
Sektörün önde gelen ajanslarından Concept, bu yıl sektörde bir ilki gerçekleştirdi. Müşterilerinin katılımıyla müşteri memnuniyeti araştırması yaptı.
GittiGidiyor.com Pazarlama Direktörü Reyhan Çelik, Alice BBDO ile işbirliği içinde oluşturulan yeni logoda alıcılarla satıcılar arasında kurdukları bağın vurgulandığını söylüyor.
Toplam 2 milyar 644 milyon TL olarak gerçekleşen reklam harcamalarında, 2012 yılının aynı dönemine göre yüzde 10’luk bir büyüme gerçekleşti.
Genç yaşına rağmen bugüne kadar yaratıcılık dalında çok sayıda ödül alan Polat pek çok kez dünyanın en yaratıcı reklamcıları arasında gösterilmiş.
Dijital reklam harcamalarında 2011 yılında 4,6 olan mobil reklamcılığın payı, 2013 yılında yüzde 14,2’ye ulaştı. Önümüzdeki 4 yılda ise bu oranın yüzde 36,3’e çıkması bekleniyor.
Global bir kampanya fikri olarak doğan “Bu Coca-Cola Senin İçin” adlı projede marka ürünlerin üzerine isimler yazarak tüketicilerine ulaşıyor.
Satış noktasında pazarlama giderek yaygınlaşıyor. Özellikle hızlı tüketim ürünleri şirketleri pazarlama stratejilerinde shopper marketing’e daha fazla bütçe ayırmaya çalışıyor.
Woops dünyasında gençler 2 milyon 97 bin 151 seçenek arasından dakikalarını, SMS’lerini, internet avantajlarını diledikleri gibi seçebiliyor.
Son olarak Ogilvy'de ajansın tüm yaratıcı ürünlerinden sorumlu olan Büyükdoğanay, “Yani artık ajansın dijital, klasik ve diğer tüm yaratıcı işleri benim elimden geçiyor olacak.
41!29? Kurucusu ve Genel Müdürü Alemşah Öztürk, sektörün başarılı isimlerinden biri. Geçtiğimiz günlerde bir araya geldik ve 2013 yılının en yaratıcı reklam kampanyasını konuştuk.
Betek Boya Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Müdürü Selda Uzun, “Teknolojinin hızlı gelişmesi dijital platformları kullanmayı bir seçenek değil bir mecburiyet olmaya itiyor." dedi